Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mazda 929 Coupe

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Mazda 929 Coupe for 1500 kroner og har egentlig planer om å få den i registrerbar stand i ikke alt for fjern fremtid. Men, det var en som sa til meg at det kunne nok være vanskelig, for akkurat denne 929-utgaven var visstnok ganske sjelden i Norge, og det var bortimot umulig å få tak i deler, bortsett fra til motoren. Er det noen som vet mer om dette? Det hadde vært kjempegøy å få den på veien, for det er jo egentlig en ganske kul bil. Selve bilen har gått 214.500 kilometer, motoren og girkassen har gått ca. 150.000. Det er endel rust i hjulbuene, men resten av bilen er ganske grei. Er det noe å satse på?

post-150-1117821377_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, det var en som sa til meg at det kunne nok være vanskelig, for akkurat denne 929-utgaven var visstnok ganske sjelden i Norge, og det var bortimot umulig å få tak i deler, bortsett fra til motoren. Er det noen som vet mer om dette?

Det var da endel av disse selv om det nok er en skjelden bil i dag, rust lar seg da fikse og hør med mazda om deletilgangen til disse spesielle 929.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...