monga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg kjøpte Båtlivs nyeste utgave idag og der var vinneren av 14 undomsbåte gh 11 LS. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvilken andre båter var med da? Lenke til kommentar
monga Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Det var 14 andre. bla. Hasle summerfun, River Xr, River, Zodiac longyacht, Ribbeye, AL 320, båtsman 360, Bell, Microfun. mange fler Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Stolt nå? Kanskje du skal skryte av det i 4uker? Sånn at vi går skikkelig lei? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Stolt nå? Kanskje du skal skryte av det i 4uker? Sånn at vi går skikkelig lei? :!: Back to topic: Hva gjorde at den vant? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis ikke With, Askeladden eller Otaplast (Otasport) er tatt med i testen ville jeg ikke lagt så stor vekt på den. Nesten alle båtene trådstarter ramset opp er halvplast-båter (eller hva de kalles), og sånt mener jeg det ikke går an å sammenlikne med. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Heilt enig med endre! Mykplast kalla vi det, Syns ikkje det går and og sammen ligne dei mykplast båtane med en glassfiber båt, det blir ikkje det samme syns eg. Hadde blitt annledes hvis dei hadde hatt med fleire glasfiber båta trur eg Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Stolt nå? Kanskje du skal skryte av det i 4uker? Sånn at vi går skikkelig lei? Enig. Den karen der har oppretta mange andre tråder der han skryter hemningsløst av gh 11... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Huff...var sikkert trøtt som f***... Endret 19. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er vel egentlig en annen bruker som har skrytt av den nevnte motoren? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 jaja... men gh 11 fikk også to minus : Slurvete finish enkelte steder Stuerom uten kant som sikrer innholdet i åpen posisjon Lenke til kommentar
monga Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har den båten og det er faktisk ingen slurvete feil :S Kunne vært en høyere stoppekant, men det trenger ikke jeg hvertfall! når du åpner skal du jo ha ting ut og det er ingen ting somsklirut uans Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Stolt nå? Kanskje du skal skryte av det i 4uker? Sånn at vi går skikkelig lei? Enig. Den karen der har oppretta mange andre tråder der han skryter hemningsløst av gh 11... Og motoren sin, en Honda 15 hk 4-takt Er det en grunn til og ikke skryte av en 4-takt 15hk da? Det er jo en GENIAL motor alle 4 taktere er (nesten ihvertfall) Og desuten de fleste som har litt peiling på båt vet at GH er et annerkjent merke. ER enig at ikke akkurat GH 11LS er det flotteste men det er bra skrog, den er bare veldig liten. Endret 19. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://www.vimenn.com/?article_id=21588 Her også er en test av 6 småbåter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå