erlend_halvorsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg hatt merkelige feil med daten i det siste, det som skjedde før i dag var at bootet evig på en måte, den kom aldri innpå bare loadet og loadet, har hatt problemet før men da kom jeg innpå til slutt, dette trudde jeg var XP'en så jeg installerte en annen. Neste gang jeg startet maskinen no kom bluescreen med denne feilmedlingen: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA, dataen stod av i en time og virker helt greit igjen, systemet har bare vert 100% akkurat når jeg fikk dataen, nå er det en del merkelige error som kommer av og til alle helt forskjellige. Av og til kan musa henge seg opp(skjedde før ivertfall), systemet fryser helt, vil ikkje boote på skikkelige måte(booter skjeldent på samme måte) Mitt system: Amd s939 4000+ (ClawHammer) A8N Sli-Deluxe mainboard TwinMOS PC3200 1 GB ram Ati Radeon X800XL pci-e System disk før: WD raptor (den er øydelagt no, har hatt merkelige feil med den og) System disk nå: WD Caviar s-ata 200GB (helt grei, men en del uhyggelige feil som jeg ikkje skjønner noe av) PS: Er det noen som vet hvordan jeg kan lage en BOOT CD slik at jeg kan feil søke delene mine og se om problemet ligger der en plass? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Last ned denne: Ultimate boot cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå