tralala2k Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 er G4 bra med følgene specs: 1.5ghz 512mb ram 80gb ati 9700 64mb funker den til wow, cs, dreamweaver og litt film redigering? funker de fleste spill til mac? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den funker fint til det du nevner over her. Men vær klar over at det er ikke så mange spill som blir laget for mac. Det finnes noen få, men utvalget er ganske dårlig i forhold til en vanlig pc. Men til wow funker den glimrende Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Vil anbefale deg å sjekke ut www.mac1.no 's forum. Vurderer å kjøpe den samme maskina selv Endret 3. juni 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jeg har 12" med nvidia FX Go 5200 64 mb grafikk, og den drar glatt Americas Army i full oppløsning, 1280x1024. Tror ikke at 15" er noe dårligere. Uansett så er Powerbook en fantastisk maskin, jeg har hatt min i to-tre uker nå, og har enda ikke funnet noe negativt med den. Den er rett og slett helt fantastisk. Jeg har sammenlignet min med en Tundra 1559, og jeg selv mener at PB`en er et mye bedre kjøp. Men skal du dra tyngre spill med den, som f.eks Doom 3, så ville jeg gått for å kjøpt med 128 Mb grafikk. Det tror jeg du vil tjene på, du må også ha mer ram, men det setter du inn selv etterpå. SuperDrive er greit å ha, særlig med tanke på annenhåndsverdi... Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei. Er ute etter powerbook selv. som jeg har fått intrykk av sliter powerbooken litt med tyngre oppgaver som store objekter/bilder i 3d programmer og photoshop, men utenom det skal den funke som bare fy ^^ Ville anbefale mer ram, men det er jo billig med komplett eller noe lignenes. Vi får se om Apple slipper ut noe snacks under WWDC. hva jeg bestiller vil vise seg etter det Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 powerbook sliter ikke så veldig med slike oppgaver som du nevner. Den takler det helt fint, du må bare ha nok ram. helst 1,2GB ram... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Etter hva jeg vet så har 12" en nativ oppløsning på 1024*768. Bare sjekk linken: http://www.apple.com/no/powerbook/index12.html Fatter da ikke hvorfor du kjører AA i 1280x1024 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ah, selvfølgelig, glemte det helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå