Bøgge Bakken Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Er det Anti-aliasing på GeForce2? Trudde det ikke var det, men på far min sin PC kan jeg velge Anti-aliasing på samme måte som på GeForce3 kort. Har ingen 3D spill på denne og få testet dette ut. Trudde det var bare nyere GeForce kort som hadde denne muligheten Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Geforce 2 kort har AA, har testet ned til Mx 200 Pci, dette hadde også AA. Det er faktisk helt håpløst å spille spill med AA på..... men men lykke til Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 GeForce2 har FSAA jah. Men det blir ofte en tragisk opplevelse. Det gaar bare altfor sakte. Kortet strever veldig, gj0r tonnevis med un0dige operasjoner med FSAA. Mangler litt smarte funksjoner i kjernen i grunn. Som f.eks. at den renderer ALT som er, ikke bare det som er synlig i bildet, som f.eks. ATi Radeon kort gj0r... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Trudde ikke det jeg. Har ingen planer om og bruke AA på denne maskinen. AA fungerer veldig bra på GeForce3. Grafikken i Neverwinter Night blir jo mye bedre uten at det hakker. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har Asus GeForce 2 ultra, og det kan kjøre på 4x AA uten at det hakker noe spess. Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hadde et geforce 2 mx 200 kort. Med dette egnet det seg å kjøre på AA på THPS3, men det er det eneste jeg har vært borti da.. _________________ _ _ _ _ _ ______________________ SysInfo() { MB = ('Abit KTA7'); RAM = ('512MB Apacher SDRAM, 512MB M.Tech SDRAM'); GFX = ('Gainward geForce 4 ti-4200'); Monitor = ('Hansol 900p'); HD = ('80GB WDC 8MB cache, 60GB WDC'); 3dmarks = ('8600, 3dmark2001); OC = ('no'); } [ Denne Melding var redigert av: [bErZeRk] på 2002-07-19 20:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå