Zoxc Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvordan kan eg laste opp ein binary fil til eit binary felt i mySQL, treng ikkje å vere php kode. Lurte mest på om phpMyAdmin kunne gjere dette. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ikke noe pes å gjøre det fra phpmyadmin. Har du et binary-felt, velger du "Insert" og så tenker jeg du forstår tegninga Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Men kor er 'Insert' hen? BTW eg har norsk utgave av phpmyadmin. På 'Sett in' kan eg skrive i ein teksboks? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis du skal legge inn binære filer må du bruke en blob. Datatypen binary er noe helt annet. Og ja, "Sett inn" er det samme som "Insert" Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Som oro2 sier: Du må ha et spesielt datafelt. Longbolb er nok en fin ting. Det velger du under Type når du enten redigerer eller lager en kolonne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå