Simon88 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Eg kjøpte ny pc for 1 mnd sia ca og lurer på kor lenge ca pc'n vil vere "brukande" til gaming. Forutsatt at eg ikkje oppdaterer noko Hardware (ikkje overklokking osv..) Eigentleg bruker eg den veldig lite til gaming... Hardware: HK: MSI K8T Neo2 series (Designed for AMD Athlon 64 Processor) Skjermkort: Gainward GeForce 6600 GT 128 MB Minne: 1024 DDR Harddisk: 160 GB Prosessor: AMD Athlon 64 3200+ 2,00 Ghz Håper nokon kan seie sånn ca "levetid" (for krevande spel) Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 den vil holde en stund. jeg hadde min pc i 1 år uten å oppgradere, da den var på samme spesifikasjoner som den. men hvis du nesten ikke spiller, så kan du nesten egentlig bruke den til den slutter å fungere Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Det der liker eg å høyre:P Men oppdateringer blir det nok, f.eks invistering i en harddisk på 200GB. Og om ei god stund kanskje nytt skjermkort... tida vil vise:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå