Leeson Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Adress bar'en min virker som om den er på "auto-hide" eller noe, fordi når jeg åpner et nytt vindu er den ikke der og jeg må trykke Ctrl+f8 for å få den fram. Som dere sikker skjønner er det ekstremt irriterende, da jeg bruker den ganske ofte. Har lett rundt i preferences men finner ingen ting som ligner på "auto-hide" eller lignende. Er veldig takknemelig for all hjelp. Mvh, Leeson. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 View->Adressbar. Der er noet...men tror ikke det hjelper deg...(hmz..) Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 01:54, B|Real skrev:View->Adressbar.Der er noet...men tror ikke det hjelper deg...(hmz..) Jeg vet. Men hver gang jeg åpner et nytt vindu blir option'en der skiftet fra "Top" til "Off". Skjønner ingen ting :sad: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg bruker den norske ...åpne File/ Preferences/ Toolbars ( eller hva det heter ), og velg settings i Adressefeltet ( nederste felt ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå