nr.4 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Var akkurat ferdig når vi skulle være det:P 5 timer + 15 min til å fikse besvarelsen.. reiste meg ikke opp en eneste gang.. på 5 timer I steike. Kunne nesten tenkt meg flere oppgaver jeg. Var ferdig etter tre og en halv time. Kunne nok brukt mer tid på kladd og slikt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kladdet nok i overmåte mye, men vi får kladdene igjen på mandag, og da skal mattelærern vår gå gjennom eksamen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg satt også ut hele den ordinære tiden, hadde ikke bruk for den ekstra timen jeg hadde til disposisjon. Jeg kladder alltid hver eneste oppgave, og ofte blir jeg sittende å fundere ganske lenge over oppgaver, så tiden flyr. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hm, jeg har glemt av hele eksamen etter bare et par dager jeg Uansett, mener at det gikk greit, sleit litt med en eller to av vektoroppgavene, ellers håper jeg at jeg fikk til det meste. Nå blir det sløving fram til den 17., da ferien begynner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vel, da har jeg fått eksamensresultatet mitt. Det gikk bra, fikk 6. Hvordan gikk det med dere? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) *går og sjekker i postkassa* EDIT: Og der lå det bare et brev fra kemnern.. Endret 24. juni 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får ikke vite karakteren før mandag, vi. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ble 6 på meg også, gitt. Utrolig fornøyd med det, tatt i betraktning at jeg aldri noensinne i mitt liv før har fått sekser på en matteprøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå