figure_02 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, hva har egentlig skjedd? Noen som vet noe? Jeg mener hun var 100 ganger bedre enn Britney/Lopez/Augilera osv med de ''jeg har et pent ansikt så plateselskapene kan tjene masse penger'' folka. Shakira var jo original, hun var latino babe som også sang på spansk. Får kanskje litt feil image, men hun kan jo ihvertfall synge! Så hva har skjedd? Har sett at ''La Tortura'' har gått på ZTV i det siste.... Kommer det ny plate? Og hvorfor sluttet det? Trodde hun var populær jeg... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) DILLIGAF? Endret 3. juni 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 nye plata er vel ute nå.... Shakira er digg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Skjedd? Alt er vel slik som før. Lett å bli glemt i popens verden vet du Endret 3. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Er det hun dama her dere snakker om? Edit: Klikk på 'free' nederst på siden for å laste ned Endret 3. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, hva har egentlig skjedd?Noen som vet noe? Hva som har skjedd? Crossover-skjøgen er vel ferdig med sine "15minutes of fame" vil jeg anta. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Syns ho var flink jeg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Syns ho var pen jeg... Fixed. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er jo album nr 8 hun har gitt ut.. Hun var vel aldri borte. hun drev bare å skrev nye sanger. leste et sted at til det nye albumet hadde hun skrevet 60 sanger. men kun 20 kunne brukes på plata. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ho fant seg vel eit oar varme øl og blei alkisholkikar! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ho fant seg vel eit oar varme øl og blei alkisholkikar! Noen burde legge fra seg flasken litt, ser jeg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ho var jo flink og da. Mye bedre enn Britney/Aguilera! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tja, slikt skjer jo stadig. Shakira har vel bare en liten "down-time" akkurat nå. Det er synd at Britney og de andre er blitt så populære, når Shakira i virkeligheten er langt bedre. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hun kommer snart med ny plate, Fijacion Oral - Vol. 1, release 060605 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Syns stemmen hennes er forferdelig. Rett og slett. Bah. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Syns stemmen hennes er forferdelig. Rett og slett. Bah. Enig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hun kunne riste fortere på baken enn alle andre syngedamene ihvertfall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hun kunne riste fortere på baken enn alle andre syngedamene ihvertfall. Haha. :!: Det skal'a ha! Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Syns stemmen hennes er forferdelig. Rett og slett. Bah. haha, husker når den første singelen kom ut... husker ikke om d var på topp20 eller om det var på radio'en det var, men det var en som lurte på om Shakira var en mann... lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå