bfisk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Til stor glede for mange, kanskje? Les saken på VG.no Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Så lenge vi ikke må betale for det, så er det greit for min del. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Så lenge vi ikke må betale for det, så er det greit for min del. Enig! Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja - enig med dere. Men det kurset tror jeg faktisk en del trenger Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Samme om vi må betale eller ikke, mange trenger dette! Jeg betaler heller noen ekstra kroner enn å konstant ha trusselen om at en uvitende idiot kjører i meg langs vegen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Uvitende idioter finnes bestandig. Husker når jeg gikk i VK2 i 2001, da var det en jente i klassen som hadde klart følgende på en måned fra hun fikk lappen: 1. Totalvrake en bil. 2. Bulke en annen bil bak, hun rygget i et gjerde der hun hadde bodd i nesten 20 år. Unnskyldningen var at hun ikke så gjerdet :!: Da kan man begynne å lure litt. Dessuten har vi jo hun som mistet førerkortet samme dag hun fikk det, hun kolliderte på falkumbrua.. Det var så allvorlig at onkel blå tok fra henne førerkortet.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Da må jeg bare spørre om det var hun som tok "porten" ned til under brua liksom?? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Til stor glede for mange, kanskje? Les saken på VG.no På sett og vis er det bra at det skjer, men det vil også være en irritasjon for de som jobber med ting relatert til trafikkreglene og personer som stadig er innom trafikkreglene alikevel. Dette vil blant annet være kjørelærere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå