endrebjo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 KRL-karakterene hos oss settes egentlig på om du er kristen eller ikke, og så varriere du litt hvis du er aktiv eller ikke i timen. Jeg får fem liksom. En jente i klassen min tar sterkt avstand fra kristendommen (borgerlig konf., er på skolen/hjemme under julegudstjeneste osv), men får allikevel 6 i KRL. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 KRL-karakterene hos oss settes egentlig på om du er kristen eller ikke, og så varriere du litt hvis du er aktiv eller ikke i timen. Jeg får fem liksom. En jente i klassen min tar sterkt avstand fra kristendommen (borgerlig konf., er på skolen/hjemme under julegudstjeneste osv), men får allikevel 6 i KRL. KRL er jo ikke kristendom egentli da. Kristendom og livssyn tror jeg heller vi sier Får 2 og 3 på alle KRL prøvene men fikk 4 i muntlig Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 kristendom, religion og livssyn Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 blir nok da med den skolen. Vi startet 10. med 6er, og måtte overbevise læreren om at vi var verdig å ha den. jeg var en av få i klassen som var soleklar 6er på slutten av året (ikke særlig vanskelig). I år som er siste år på VK2 har jeg religion og etikk, fikk 4 1. termin, og har 6 2. termin (dermed standpunkt) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 han skrev "hos oss" Riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå