Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du må for all del ikke klage over at sidemannen din har fått 6'er og ikke du! Skal du klage på karakteren din så er det dine prestasjoner innen faget son gjelder, og ikke andres... Ja, men det skal fanden meg ikke være urettferdig, slik som det fremgår av dette tilfellet. Og jeg mener at man skal klage av den grunnen at karakterene er urettferdige. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg er ihvertfall dritsur. Får avslutte med et sitat Skjønner at du er misfornøyd, men sånn er livet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Klassisk kommentar. Det er jo feil at en som ikke sier noe mer enn deg skal få en sekser fordi "det skjuler seg mye i henne". Hva som skjuler seg i henne betyr vel filla, det er prestasjoner det skal settes karakter på. Har hun fått sekser ved å ikke si noe, men fått bra karakterer på prøve skal faen meg du også få det. Det er i hvert fall min mening. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Ofte er det den skjulte innovertissen som er utslagsgivende i muntlige fag har jeg fått erfart. Det er nok denne hun sikter til med utsagnet: "det skjuler seg mye i henne". Edit: Omformulering. Endret 3. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ofte er det den skjulte innovertissen som er utslagsgivende i muntlige fag har jeg fått erfart. WORD! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Uannsett hva hun fikk. Sier du ikke noe i timene skal du ikke få 6. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Uannsett hva hun fikk. Sier du ikke noe i timene skal du ikke få 6. Nei, men ikke hun jenta heller. Det er det som er så forbanna urettferdig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 *kaste over til SKOLEKATEGORIEN* Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Hva skal jeg si da? Avbryte undervisninga for å si mn mening om denne saken? Hva er visten med å øve for å prestere til prøver når læreren allerede har satt karakteren. En annen i klassen og som var misfornøyd. Han hadde fått 5er på alle prøvene, men ikke vært aktiv nok, så han fikk en 4'rer. En i en annen klasse med samme lærer hadde bare fått 4'ere på prøvene, men fikk en 5er for han/hun hadde gjort det så bra muntlig sies det fra læreren. Hun burde ha nok av rutine når hun har jobba på skolen i så mange år. Hvis KRL-karakteren avhenger så me av muntlig, så burde læreren ha putta i litt mer muntlig i timen. For det meste så sitter hun å står foran tavla og "lærer". Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Skriv en klage da vel, ikke la en sekser slippe unna ! Hjelper deg ikke å klage på et internettforum. Endret 3. juni 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Skriv en klage da vel, ikke la en sekser slippe unna ! Hjelper deg ikke å klage på et internettforum. Vet det, men ville bare høre deres mening. Har tom. hatt en "lang" diskusjon med læreren det gjelder, men hun står for sitt Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe. Du burde ikke klage. Hadde 2 i KRL alle årene på Ungdomsskolen, jeg. Men så dreit jo jeg i faget da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe. Du burde ikke klage. Hadde 2 i KRL alle årene på Ungdomsskolen, jeg. Men så dreit jo jeg i faget da... Altså, det spiller ingen rolle hva vi andre fikk i karakter. Tingen er at han er blitt urettferdig behandlet når det kommer til karaktersetting. 5 er en god karakter, men han burde ha fått 6 om læreren setter det på en annen elev som presterer likt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 KRL-karakterene hos oss settes egentlig på om du er kristen eller ikke, og så varriere du litt hvis du er aktiv eller ikke i timen. Jeg får fem liksom. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 KRL-karakterene hos oss settes egentlig på om du er kristen eller ikke, Det går jo ikke an. Her er det noe fundamentalt gale. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 KRL-karakterene hos oss settes egentlig på om du er kristen eller ikke, og så varriere du litt hvis du er aktiv eller ikke i timen. Jeg får fem liksom. Vet det. Men når læreren ikke legger opp noe spesiellt muntlig, så kan hun ikke forvente at vi skal si våre meninger høyt. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 tenkte bare å si at jeg er helt enig i at det er skikkelig 'crap' med urettferdige karakterer, men når det er sagt så er det fryktelig dumt å bruke sidemannens 6'er som noe klagemål...man må ha en skikkelig begrunnelse.. skolen ser ikke akkurat det jeg nå skrev for god begrunnelse.. stå på! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har tom. hatt en "lang" diskusjon med læreren det gjelder, men hun står for sitt Det nytter ikke diskutere med subjektive lærere uten evne til å ta inn andres meninger. Snakk med rektor, rådgiver, eller liknende. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Og for all del klag før klagefristen går ut, om du har tenkt å klage. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Lurer på hva som skjer hvis jeg klager. Det er den eneste læreren vi har hatt i KRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå