inaktiv000 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, er det noen som vet noe om sider som inneholder litt "stuff" til denne laptopen? Compal selv har jo verken drivere eller BIOS Har noen prøvd å oppgradere BIOS på denne, og hvordan gikk evt. det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du kan gå inn på ftp.zepto.dk Der finner du alle driverne under 4200. Bios oppdateringene går også greit. Last ned bios fila, og brenn den som iso fil med Nero eller el. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Hmm, ok... litt kjipt at de ikke har noe offisielt. Er det noe poeng å oppgradere BIOS da? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Om du ikke har noe spesielle problemer med noe, så er det ikke noe vits i bunn og grunn. Selv har jeg oppdatert to ganger... Har versjon 1.4 nå som legger til nettverks booting. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 OK. Er det samme BIOS som til CL51? Egentlig hadde jeg håpet at det fantes en uoffisiell infoside, slik som det gjør til så mangt (f. eks. Abit KT7-FAQ, en svært utfyllende side til mitt gamle hovekort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå