indahla Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvordan kan jeg få brent en CUE/BIN fil uten å først invistere i EASY CD Creator? Finnes det noen gratis alternativer? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MagicISO klarer å brenne ut .bin filer, gratis er det og. Å brenne .bin filer (om man åpner den via .cue filen) er vel noe de fleste brenneprogrammer klarer? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 MagicISO klarer å brenne ut .bin filer, gratis er det og. Å brenne .bin filer (om man åpner den via .cue filen) er vel noe de fleste brenneprogrammer klarer? de fleste klarer det sikket, men jeg har ingen... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Følger du linken min har du i alle fall et. Om du føler du trenger flere å velge mellom finner du et "par" alternativer her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 De fleste brenneprogram brenner bin/cue-filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå