kaliber Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) hei. mitt gpu geforce 6800gt er litt ustabilt etter at jeg byttet kjøler. det er ikke pga av varme eller noe sånt. blir av og til farge flimring i skjermen.. masse rare farger som går over skjermen så restarter pc'n seg selv hele tida og kommer ikke noen vei videre. men nå er alt fint igjen. vet ikke hvofor. noen som har noen anelser på hva det kan være ? Endret 3. juni 2005 av kaliber Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Er du sikker på at kontakten mellom GPU og kjøler er god nok? Har du brukt riktig mengde kjølepasta? Hvilket GeForce 6800GT kort er det snakk om, og hvilken kjøler har du monternet på? Edit: Du bør kanskje vurdere å endre topic til noe litt mer beskrvende, som for eksempel: "Problemer med GeForce 6800GT etter bytte av kjøler". Samt at det er en "liten" trykkleif der... Edit2: Hva sier temperatur overvåkningen i nVidia-driveren? Endret 3. juni 2005 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 det er et gt kort med 128mb minne har smurt pasta over ja. alt er dekt bruker en zalman kjøler bare kobber på den. temp i everest home viser hele tiden 50 og gpu minne 40 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 håper du vet at det skal vere et TYNT lag med kjølepasta.. skal KUN dekke ujevnhetene mellom kjerne og kjøler. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) edit: dobbel post Endret 3. juni 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 ja det vet jeg. har et ganske tynt lag som er påført Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kan vere feil på kortet også.. eller at psu ikke gir nok strøm.. sikkert 100 forsjelige grunner til at slike problemer kan oppstå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå