Gå til innhold

Råd og tips om: Dell X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DA jeg bestilte min inspirion for 3 år siden over tlf viste det seg at hu dama hadde glemt å trykke et eller annet :p og siden jeg ikke maste før etter en uke måtte jeg vente 2 mnd på å få den siden di da manglet deler :p men så mye uflaks regner jeg med at man ikkehar ofte..

Lenke til kommentar
Siden jeg er så sunn har jeg ikke noen halvliter brusflaske her, men jeg har en 0,6L Olden. Bilde av flaske og maskin ligger her. Tok et bilde sammen med en pakke rosiner også, hvis det sier deg mere enn Oldenflaska :pRosinpakke og maskin

Er det otrivin eller rhinox jeg aner i bakgrunnen :p

 

Har noen forresten et bilde av x1 ved siden av en flatpakket ivar-hylle fra ikea m/kvittering? :p

Lenke til kommentar
Hehe, nå synes jeg du bare er slem :p for jeg får lisom ikke mindre lyst på den der når du poster de bildene..

Jeg vurderer å ta en tur innom Playboy mansion - jeg har hørt at det finnes jenter der som elsker å posere ved siden av laptoper, så det er bare å skrike dersom du vil se mer! :)

Lenke til kommentar

Altså, sier det sånn her... Blir sponsa litt fra jobben for å kjøpe meg en sånn, så sitter å venter på lønninga denne mnd. Og siden det er min første mnd her på jobben har det blitt litt krøll :S men med en gang de kommer på konto kan dell vente seg tlf fra her Dr3as :p Selv skal maskinen brukes til jobb(kontorbruk og ute på steder for service), nettsurf fra div steder i hus og hage :p, ute på tur med tog o.l og ikke minst som visefremobjekt som PiRANhA her viser ;)

Lenke til kommentar
Otrivin ja. Er faktisk for barn - MAO ikke min. Otrivin for barn hjellper nok ikke her, etter 2 år med tett nese :p

 

Jeg glemte kvitteringa i butikken, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med bilde Zl8 :p:D

2 år bare? ...amatør! ..sliter på 4. året med tett nese. De siste 6 mnd har jeg vært på avvenning, med delvis hell. Andre må ta seg en røyk når de er på fylla, jeg må ha et par skudd otrivin i nesa. Mest fan av rhinox 1gangs-ampuller. Litt mere cred over de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...