Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for deilige bilder. Får jo bare mer og mer lyst til å ringe NU! heh Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Gleder meg som en unge! Jeg bestilte i går, men har enda ikke fått bekreftelse på mail, burde jeg ha fått det nå og ringe å mase eller bare vente litt til? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 DA jeg bestilte min inspirion for 3 år siden over tlf viste det seg at hu dama hadde glemt å trykke et eller annet og siden jeg ikke maste før etter en uke måtte jeg vente 2 mnd på å få den siden di da manglet deler men så mye uflaks regner jeg med at man ikkehar ofte.. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Siden jeg er så sunn har jeg ikke noen halvliter brusflaske her, men jeg har en 0,6L Olden. Bilde av flaske og maskin ligger her. Tok et bilde sammen med en pakke rosiner også, hvis det sier deg mere enn Oldenflaska Rosinpakke og maskin Er det otrivin eller rhinox jeg aner i bakgrunnen Har noen forresten et bilde av x1 ved siden av en flatpakket ivar-hylle fra ikea m/kvittering? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Otrivin ja. Er faktisk for barn - MAO ikke min. Otrivin for barn hjellper nok ikke her, etter 2 år med tett nese Jeg glemte kvitteringa i butikken, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med bilde Zl8 :D Endret 22. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Min X1 sammen med iPoden min. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sett fra siden. Maskinen er faktisk tynnere enn min iPod photo 40Gb! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Maskinen sammen med mine Koss PortaPro. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Min X1 liker å posere med Gucci briller! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 ...og til slutt, maskinen min ved siden av en finfin penn. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hehe, nå synes jeg du bare er slem for jeg får lisom ikke mindre lyst på den der når du poster de bildene.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hehe, nå synes jeg du bare er slem for jeg får lisom ikke mindre lyst på den der når du poster de bildene.. Jeg vurderer å ta en tur innom Playboy mansion - jeg har hørt at det finnes jenter der som elsker å posere ved siden av laptoper, så det er bare å skrike dersom du vil se mer! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Altså, sier det sånn her... Blir sponsa litt fra jobben for å kjøpe meg en sånn, så sitter å venter på lønninga denne mnd. Og siden det er min første mnd her på jobben har det blitt litt krøll :S men med en gang de kommer på konto kan dell vente seg tlf fra her Dr3as Selv skal maskinen brukes til jobb(kontorbruk og ute på steder for service), nettsurf fra div steder i hus og hage , ute på tur med tog o.l og ikke minst som visefremobjekt som PiRANhA her viser Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Otrivin ja. Er faktisk for barn - MAO ikke min. Otrivin for barn hjellper nok ikke her, etter 2 år med tett nese Jeg glemte kvitteringa i butikken, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med bilde Zl8 :D 2 år bare? ...amatør! ..sliter på 4. året med tett nese. De siste 6 mnd har jeg vært på avvenning, med delvis hell. Andre må ta seg en røyk når de er på fylla, jeg må ha et par skudd otrivin i nesa. Mest fan av rhinox 1gangs-ampuller. Litt mere cred over de Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Problemet er vel at jeg aldri har brukt Otrivin (eller annen nesespray), så grunnen til tett nese er ukjent. Flotte bilder piranha. Fin penn Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kan forresten anbefale denne lille wiki-artikkelen til de av dere som skal kjøre Linux. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Lønna kommer inn den 25, så da blir det å bestille :D Hvor lang leveringstid er det ca på dell? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Herlig Skal besøke ei jente i stavanger litt senere ikke neste men uka etter, så da har jeg den klar til togturen Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Når jeg så det bildet av iPoden kom jeg på: Er det firewire på denne? og i såfall 4 eller 6 pins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå