brsseb Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Enhancements:============= 1. Hide unused SMBUS controller. Noen som vil påta seg oppgaven med å forklare hva det betyr ? (antar at det er kun av interesse for Linux-folket..) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen som vet om det er mulig å bestille et ekstra batteri til X1 i disse dager? Finner ikke noe på dell.no ... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen som vet om det er mulig å bestille et ekstra batteri til X1 i disse dager? Finner ikke noe på dell.no ... 6704621[/snapback] Sidene til Dell er så rotete. Ville heller sendt en epost til [email protected] og bare spurt en selger direkte. Lenke til kommentar
ajaa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei, ønsker tips om beste bios og evnt drivere til min x1, kjøpt i nov 05 så er av typen 30 gb og 512 ram. 1 gb ram brikke til denne? hvor og hva anbefales per i dag? mvh Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei, ønsker tips om beste bios og evnt drivere til min x1, kjøpt i nov 05 så er av typen 30 gb og 512 ram. 1 gb ram brikke til denne? hvor og hva anbefales per i dag? mvh 7178317[/snapback] Er ikke store forandringer i BIOS-ene, så fremt du ikke skal ha linux på den eller noe. Bare last ned den nyeste. Når det gjelder RAM burde en Kingston SO-DIMM DDR2-brikke på 1GB funke bra. Sjekk manualen på Dell sine sider (under service eller noe..rotete side så husker ikke helt) om hvor du må skru for å putte i den nye brikken. Lenke til kommentar
ajaa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hei, takk for svar, ang RAM, kan jeg få det litt mer spesifikt ? cl? 4200 - 5300 ? er som du skjønner ikke helt stødig på slikt. takk og takk Lenke til kommentar
benlen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Som sikkert mange av dere har opplevd så detter knottene under X1 av etter en stund. Jeg forsøkte å få noen nye samtidig som de byttet skjermen min, men da ville de ikke. Så forsøkte jeg igjen. Sendte inn et skjema på dell.no. I dag fikk jeg en pakke med to sett. Et tips til andre som vil ha nye knotter! PS! pass på å fjern noen gjennomsiktige plassfilmer som ligger igjen etter de gamle knottene, før dere renser og så setter på knottene. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kjører noen vista på X1en sin? Hvordan går det? Er det merkbart treigere enn xp? Ble litt fasinert av en maskin med vista her i helga Er det mulig å teste ut vista og kjøre - f.eks dualboot? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kjører noen vista på X1en sin? Hvordan går det? Er det merkbart treigere enn xp? Ble litt fasinert av en maskin med vista her i helga Er det mulig å teste ut vista og kjøre - f.eks dualboot? 8446713[/snapback] Vil vel tro Vista føles som sirup på X1-en. Og siden den har integrert "skjermkort" så blir det ikke noe Aero. Mitt tips er å holde deg til XP (eller prøv ubuntu ) Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er ubuntu raskere og mer fantastisk enn xp? Har prøvd det på min stasjonere men på ingen måte imponert (langt treigere enn en fresh xp-install) Og fremdeles alt for lite brukervennlig? Kan jeg koble meg til hvilket som hellst netverk og lett surfe på internett? Bruke netverksprintere delt på xp-maskiner uten å være l33t tweaker? Med mindre det er raskere og lite funksjonelt så er det lite lurt, for min del i allefall. Lenke til kommentar
kung2000 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg kjører Vista Business på min X1 og det funker bra. Ingen merkbar forskjell fra XP egentlig. Får ikke kjøre Aero selvfølgelig. Den mest merkbare forskjellen er vel hvor mye mer harddiskplass Vista tar. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hum, kan det tenkes at folk begynner å skifte ut sin relativt gamle/utdaterte X1 etterhvert? Har brukt Vista Ultimate en stund nå, og har oppdaget et "problem" som har begynt å irritere meg. Kjører dualscreen på jobb, men det er ikke mulig å få extended desktop til LCD-skjermen jeg har. Noen andre som har samme problem eller forsøkt å gjøre dette? Får bare kloknen skjermen, og det er litt nyttesløst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå