FJERNET111 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 prøvde 1080 i bsplayer og det gikk heller dårlig, hvis du liker slow-motion så er det sikkert ok Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Men vil dere si det er akseptabelt / behagelig å spille av 720p film? Lenke til kommentar
bjarne2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Og hvordan er dette på ekstern skjerm via VGA? Ser at den støtter 1920x1200, men vil det funke til film? Håper noen har en høyoppløst skjerm slik at de kan teste... - Bjarne Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 HD-film er vel den eneste begrensningen jeg har merket med maskinen så langt. 720 går som flere nevner noe lunde ok, men 1080 er litt håpløst. Men så er det vel heller ikke noe annet å forvente. Er som regel en grunn til at HTPC-er gjerne leveres med 3GHz P4-prosessorer og ikke 1,1LVU-ere Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Men hva mener dere med at 720p funker noen lunde ok egentlig? Hva er det som gjør at det ikke funker perfekt? Får man lagging eller noe sånt? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 HD-film er som sagt framtida, så fint å vite at den iallefall kan spille av 720p uten problemer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Men hva mener dere med at 720p funker noen lunde ok egentlig? Hva er det som gjør at det ikke funker perfekt? Får man lagging eller noe sånt? 720 går akkurat. I 1080 hakker og caches det mye. Er vel en kombinasjon av treg disk (4200rpm) og lav prosessorkraft. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg sendte epost om tilbud på dette oppsettet idag: 1280MB minne 60GB hd 6Cell batteri Tilbudet jeg fikk som svar lød på 15400. Det er 69 kroner dyrere enn det jeg får på nettsiden. ..jeg var kanskje ikke like på som dere andre, som foreslo konkrete priser etc. Viser vaffel at det ikke alltid hjelper å sende epost Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ok, da har jeg kansellert kjøpet av en X1. Feiget ut....for det første fikk jeg et dårlig tilbud. Kun 12 kroner i avslag + at jeg fant ut at jeg får mer for pengene med en Acer 3002. Kanksje jeg har gjort noe dumt....I don't know Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kanksje jeg har gjort noe dumt....I don't know Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kanksje jeg har gjort noe dumt....I don't know haha Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kanksje jeg har gjort noe dumt....I don't know haha Og du mener det samme eller? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kanksje jeg har gjort noe dumt....I don't know haha Og du mener det samme eller? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Og vaklende som jeg er så har jeg nå ombestemt meg og lagt inn bestilling av en X1....nok en gang. Sa noen lett påvirkelig ?? Nå er det ingen vei tilbake da jeg allerede har betalt maskinen. Men, en ting: Er det lov å ta betalt for en vare som kunden enda ikke har fått?? Liker ikke helt Dell's betalingsystem Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Men, en ting: Er det lov å ta betalt for en vare som kunden enda ikke har fått?? Liker ikke helt Dell's betalingsystem De reserverer bare pengene, de er ikke vekke fra kontoen din. De trekker først pengene når du har fått maskinen (eller i mitt tilfelle 3 dager etterpå). Helt standard for kortbetaling. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Men, en ting: Er det lov å ta betalt for en vare som kunden enda ikke har fått??Liker ikke helt Dell's betalingsystem Kun reservering av penger ja. Jeg hadde maskinen i en hel uke før de faktisk trakk pengene fra kontoen. Og du kommer ikke til å angre på kjøpet Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Bestilte X1 på mandag, fikk den idag Skal legge ut bilder og sånt senere Endret 22. september 2005 av torsvb Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Skal legge ut bilder og sånt senere Legger du ut bilde av undersiden av maskinen? Lenke til kommentar
lagune Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har hatt min X1 i ca 2 uker naa, men faar brukt den ekstremt lite i England fordi jeg ennaa ikke har faatt meg riktig kabel.. Reiseadapterene jeg har funnet (fra to-pin til tre-pin) har alle sikring med mindre enn 16 amp, og funker derfor ikke - noe aa vaere obs paa om man skal til England med sin X1! Dell UK proever aa fa meg til aa kjoepe helt nytt adapter for 36 pund. En kamerat her har en gammel Latitude LS eller noe saant, og stroemforsyningskabelen passer inn i mitt adapter, spesifikasjonene ser ut til aa vaere de samme - jeg proevde den, og det lada ok, selv om Dell UK paastod at det ikke ville gaa. Jeg hadde forresten faatt inntrykk av (kanskje fra en test?) at Dell sendte med en lang og en kort kabel.. Noen som har fatt det? Noen tips om dette med stroemforsyning i utlandet?? Andre som har hatt problemer i England? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 er det noen grunn til og ikke kjőpe denne???? er dama som skal ha buisness data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå