mr_lf Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Bra ram det der, funker helt fint. Forventer masse bilder. Gleder meg som en unge! Men bedrifen måtte sjekke med regnskapsfimaet om finasiering. I værste fall må jeg vente i 1 månde.. Hvordan er Dell på levering forresten? Ei uke ca? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bra ram det der, funker helt fint. Forventer masse bilder. Gleder meg som en unge! Men bedrifen måtte sjekke med regnskapsfimaet om finasiering. I værste fall må jeg vente i 1 månde.. Hvordan er Dell på levering forresten? Ei uke ca? Bestiller du via selger går det fortere. Se i siggen min for leveringsdatoer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dreit jeg meg ut nå ved å ikke ha bestilt fra den siden med de "tilbudene" ? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dreit jeg meg ut nå ved å ikke ha bestilt fra den siden med de "tilbudene" ? Det er vel bare å sjekke? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Tenkte også å kjøpe denne bærbaren, dog etter sommeren (må tjene litt penger først ). De sidene til dell gjør meg nærmest gal.. Og hva er forskjellen på den cdrw-combo'n og dvdrw d-bay? Har sett at cdrw-combo er en slags bærbar optisk leser som man kobler til via en kabel, men er dvdrw d-bay en egen docking bay du må sette pcn inni ? Isåfall blir det mye mer kronglete å ta med seg en slik enn den cdrwn.. Endret 5. juni 2005 av bj0rnar Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Med 60gb og 256MB ram var det ikke no forskjell med Dell Anbefaller og konfigurasjonen tror jeg. Litt andre priser for bedrifter. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dreit jeg meg ut nå ved å ikke ha bestilt fra den siden med de "tilbudene" ? Det er vel bare å sjekke? Problemet er jo at ikke får sjekket hva jeg bestilte før i morgene eller noe sånt. Jeg har kun fått tilsendt et "Internett kvitteringsnr" og med det kommer jeg ikke særlig langt! Syns Dell burde lære litt fra Apple når det gjelder Tracking og "Min side" generelt. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er det ikke flere forskjeller enn det? Førstnevnte ser ut til å ha CD-RW/DVD Combo mens sistnevnte ser ut til å ha Extern DVD/CDRW combo inkl. D-Bay. Denne D-bayen skal vistnok inneholde: 2 USB (1 D-bay), S-Video out, SD/CF card,Firewire, VGA, IR port, RJ-11, RJ-45. Altså en vesentlig forbedring av antall utganger. Se på sammenligningssiden der du havner når du trykker på linken over her. Jeg henger ikke helt med på det du skriver. Kan du spesifisere hvor du finner informasjonen om de ulike utgangene. Har X1 S-video out likevel? Ser at Dell ikke er konsekvent med bruken av CD-RW/DVD Combo og DVD/CD-RW Combo, men det virker som det er samme enhet det er snakk om. "Inklusive ekstern D-Bay Attachment" står det for alle tre alternativene hvis du går inn på konfigurer og kjøp. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gå inn på denne siden hos Dell. Det står på denne siden. (Mulig jeg har missoppfattet noe da) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Regner med det er det som står nedenfor service på alternativ 3 du mener Simen? Vet ikke hva dette betyr, for alle disse portene (utenom S-video) sitter på selve maskinen. Hvilken RAM bør man kjøpe av Crucial DDR2 SO-DIMM 1024MB CL3 Non-ECC,1.8V,128Mx64,200p DDR2 PC2-3200 og Kingston ValueR DDR2 SO-DIMM 1024MB CL4 Non-ECC,1.8V,128Mx64,200p DDR2 PC2-4200? Noen som har erfaringer med musa man kan kjøpe sammen med X1? Endret 5. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hmm.. Rart, enn IR? Men jeg anbefaler deg å ringe dell og spørre hva de mener. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hvilken RAM bør man kjøpe av Crucial DDR2 SO-DIMM 1024MB CL3 Non-ECC,1.8V,128Mx64,200p DDR2 PC2-3200 og Kingston ValueR DDR2 SO-DIMM 1024MB CL4 Non-ECC,1.8V,128Mx64,200p DDR2 PC2-4200? Kjøp den som er billigst, altså Kingston ValueRAM 1GB Men Komplett har den ikke på lager, så sjekk Prisguiden Endret 5. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Crucial er jo CL3 på PC3200-hastighet, mens Kingston er CL4 på PC4200-hastighet. Får man CL3 på 3200-speed på Kingstonbrikka? Etter en liten uheldig erfaring med PCutstyr og ingen erfaringer fra folk ang. vaagenconsulting tror jeg jeg venter på komplett. Har ikke noe hastverk siden jeg får med 512MB RAM i maskinen. Endret 5. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Crucial er jo CL3 på PC3200-hastighet, mens Kingston er CL4 på PC4200-hastighet. Får man CL3 på 3200-speed på Kingstonbrikka? Etter en liten uheldig erfaring med PCutstyr og ingen erfaringer fra folk ang. vaagenconsulting tror jeg jeg venter på komplett. Har ikke noe hastverk siden jeg får med 512MB RAM i maskinen. Ja, den kjører CL3 på 400 MHz. Tror ikke det er noe galt med vaagenconsulting. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gå inn på denne siden hos Dell. Det står på denne siden. (Mulig jeg har missoppfattet noe da) Nope, du har så rett. Derimot har tydeligvis Dell rotet det til. X1 har verken S-video eller IR. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gå inn på denne siden hos Dell. Det står på denne siden. (Mulig jeg har missoppfattet noe da) Nope, du har så rett. Derimot har tydeligvis Dell rotet det til. X1 har verken S-video eller IR. så det er da helt umulig å koble den til tv'en? Lenke til kommentar
ohn Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gå inn på denne siden hos Dell. Det står på denne siden. (Mulig jeg har missoppfattet noe da) Nope, du har så rett. Derimot har tydeligvis Dell rotet det til. X1 har verken S-video eller IR. så det er da helt umulig å koble den til tv'en? Nei, men det blir mer tungvint. Du kan bruke en omformer, f.eks. Trust TeleViewer V2 VGA til Video. Men det beste hadde vært om X1 hadde hatt S-video-utgang. Du kan også kjøpe USB-adapter som gir støtte for IR. Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 så det er da helt umulig å koble den til tv'en? Neida. Bare kjøp en flatskjerm med vga inngang... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hmm funker det å spille WoW på X1? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kan noen forklare mer detaljert forskjellen på denne dvd/cdrw-combo'n og dvdrw-DBAY (/m usb, firewire osv). Er de forskjellige? Noen bilder? (fant ingen på dell.no da jeg lette). :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå