Gå til innhold

Råd og tips om: Dell X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trackinga til "Schenker" er så kriminelt dårlig. Pengene er trukket fra konto, men fortsatt ingen pc :( Vet ikke hvor maskina mi befinner seg engang :cry:

Vis du har fått sånt sporings/sendenr så ring linjegods, er vel dem som leverer ut for dem her i norge.. så får du dem til å skjekke for deg.

Lenke til kommentar

Må bare si at dette e nok den kuleste dingstebomsten jeg har eid så langt :p . Syns ALLE bærbare skulle vært slik. Blir dårlig når eg tenker på alle de stakkarsene som kun skal surfe og sende mail og ender opp med et celeron-3.4GHz-kolosser med medfølgende hørelsvern og bæremeis. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Må bare si at dette e nok den kuleste dingstebomsten jeg har eid så langt :p . Syns ALLE bærbare skulle vært slik. Blir dårlig når eg tenker på alle de stakkarsene som kun skal surfe og sende mail og ender opp med et celeron-3.4GHz-kolosser med medfølgende hørelsvern og bæremeis. :thumbdown:

Det må jeg være enig med deg i!

 

Det burde jo abslolutt være marked for vifteløse pcer med lave specs til er årelit penge!

Lenke til kommentar

Jeg må heletiden hente opp denne tråden. Tydelig at X1 allerede begynner å bli ut. Typisk for nå er maskina mi kommet til Alnabru. Det virker som jeg aldri får sjansen til å sole meg i glansen. I det jeg får maskina er den bare harry og alt for varm da den er så dumt lagt at den ikke har vifter! :(

Lenke til kommentar

Ah. Takker. Tok lang tid fra CPH til Oslo. Kan ha sammenheng med helg naturlignok :D Er vel på vei til Trondheim nå da muligens. Satser på å få den imorgen.

 

Til "sparks":

 

Hvordan kan du sammenligne X1 med 1557?

 

Som å si at man får mer for pengene hvis man kjøper seg en Ford Mondeo istedet for en Mercedes CLK. Kan vanskelig sammenlignes. Kommer i hovedsak an på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en 1557 før, og det man legger merke til med X1-en her hvor enormt solid den er. 1557-en knirket og knakte det i kabinettet når man tok i den. Man kunne løfte ene hjørne nesten en cm over bordet uten at de andre tre flyttet på seg..X1-en er utrolig solid, og man kan nesten hive den rundt, holde den etter skjermen, etc (DET gjør man IKKE med en 1557 nei :p ).

 

*åhh, kan eg ikke bare huske kor eg la digi-kameraet så eg får tatt noen bilder... :ermm: *

Lenke til kommentar

Da er min endelig i hus.

 

Det er min første bærbare så det er litt uvant med alt som er i miniatyr. Må si det er bekymringsverdig hvor varm den blir men nå er det jo 32 grader i skyggen da så det er vel ikke så rart. Den er så varm at jeg tror ikke jeg kan ha den rett på låra (sitter i shorts).

 

Jeg vet jeg kommer til å elske denne maskinen, selv etter bare en time med den mellom henda.

 

bestilte forøvrig på onsdag og fikk den i dag (mandag).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...