Havregr0t Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Trackinga til "Schenker" er så kriminelt dårlig. Pengene er trukket fra konto, men fortsatt ingen pc Vet ikke hvor maskina mi befinner seg engang Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Trackinga til "Schenker" er så kriminelt dårlig. Pengene er trukket fra konto, men fortsatt ingen pc Vet ikke hvor maskina mi befinner seg engang Vis du har fått sånt sporings/sendenr så ring linjegods, er vel dem som leverer ut for dem her i norge.. så får du dem til å skjekke for deg. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Må bare si at dette e nok den kuleste dingstebomsten jeg har eid så langt . Syns ALLE bærbare skulle vært slik. Blir dårlig når eg tenker på alle de stakkarsene som kun skal surfe og sende mail og ender opp med et celeron-3.4GHz-kolosser med medfølgende hørelsvern og bæremeis. Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Dell har tatt pengene mine, men ingen maskin 2005-07-08 12:15 - CPH ARRIVED AT SORTING HUB Aner ærlig talt ikke hvor location = CPH er. Endret 8. juli 2005 av Havregr0t Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Må bare si at dette e nok den kuleste dingstebomsten jeg har eid så langt . Syns ALLE bærbare skulle vært slik. Blir dårlig når eg tenker på alle de stakkarsene som kun skal surfe og sende mail og ender opp med et celeron-3.4GHz-kolosser med medfølgende hørelsvern og bæremeis. Det må jeg være enig med deg i! Det burde jo abslolutt være marked for vifteløse pcer med lave specs til er årelit penge! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dell har tatt pengene mine, men ingen maskin Dell har gitt meg maskin, men ikke trukket pengene fra konto enda . Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg må heletiden hente opp denne tråden. Tydelig at X1 allerede begynner å bli ut. Typisk for nå er maskina mi kommet til Alnabru. Det virker som jeg aldri får sjansen til å sole meg i glansen. I det jeg får maskina er den bare harry og alt for varm da den er så dumt lagt at den ikke har vifter! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tro meg, grunnen til at tråden dør ut er at folk får maskinene sine, og ikke har noe spess å klage på.. sånn som meg.. sitter nå på jobben og alle sikler over den Driver nå å leker litt med blåtann og ubuntu.. blir spennende hehe Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Alle er kjempefornøyd med X1? :o Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har ingenting negativt som jeg kommer på i farta ialelfall, og nå har jeg bluetooth oppe å virker med kubuntu til og med Det eneste litt negative som egentlig ikke har noe med maskina å gjøre er at jeg sleit litt med å finne en bæreveske som passa Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tror jeg bestiller 1557 uansett.. mer for penga! Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dell har tatt pengene mine, men ingen maskin 2005-07-08 12:15 - CPH ARRIVED AT SORTING HUB Aner ærlig talt ikke hvor location = CPH er. CPH er København (Copenhagen)...så vet du det. Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ah. Takker. Tok lang tid fra CPH til Oslo. Kan ha sammenheng med helg naturlignok Er vel på vei til Trondheim nå da muligens. Satser på å få den imorgen. Til "sparks": Hvordan kan du sammenligne X1 med 1557? Som å si at man får mer for pengene hvis man kjøper seg en Ford Mondeo istedet for en Mercedes CLK. Kan vanskelig sammenlignes. Kommer i hovedsak an på hva du er ute etter. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg hadde en 1557 før, og det man legger merke til med X1-en her hvor enormt solid den er. 1557-en knirket og knakte det i kabinettet når man tok i den. Man kunne løfte ene hjørne nesten en cm over bordet uten at de andre tre flyttet på seg..X1-en er utrolig solid, og man kan nesten hive den rundt, holde den etter skjermen, etc (DET gjør man IKKE med en 1557 nei ). *åhh, kan eg ikke bare huske kor eg la digi-kameraet så eg får tatt noen bilder... * Lenke til kommentar
benlen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da er min endelig i hus. Det er min første bærbare så det er litt uvant med alt som er i miniatyr. Må si det er bekymringsverdig hvor varm den blir men nå er det jo 32 grader i skyggen da så det er vel ikke så rart. Den er så varm at jeg tror ikke jeg kan ha den rett på låra (sitter i shorts). Jeg vet jeg kommer til å elske denne maskinen, selv etter bare en time med den mellom henda. bestilte forøvrig på onsdag og fikk den i dag (mandag). Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har hørt flere av dere nevne at den blir veldig varm. Har dette noen "ulemper" utenom at den er ubehagelig mot huden? Blir den så varm at den henger seg? -Ting begynner å hakke? -at den smelter? Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Utrolig hvor treg maskina mi er i forhold til alle andres. Kvalmende. Og typisk. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ved hard belastning blir den ganske varm, ja, men det går aldri ut over ytelse eller stabilitet. Jeg har lærkassett-bæreveska under den når jeg har den på fanget. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Utrolig hvor treg maskina mi er i forhold til alle andres. Kvalmende. Og typisk. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Frakten er treg. Jeg bestilte jo for en evighet siden. Alle andre har fått den, men ikke jeg. Håper/tror og regner med den kommer i morgen. Ingen ting med ytelsen å gjøre. Skjønner at den kan forstås slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå