Gå til innhold

Råd og tips om: Dell X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at prisen på 6-cellersbatteriet er senket fra 1000 til 850, og det er jo flott. Videre har de droppet "Dell anbefaler" oppsettene for tiden, så det er ikke godt å si hvordan det slår ut. Men det spiller vel ikke så stor rolle, da man tydeligvis bør ringe Dell og be om et tilbud om man skal kjøpe en X1.

 

- Bjarne

Lenke til kommentar

Skal se om jeg får tatt noen bilder i dag, sitter nå på jobb med herligheten og ja.. det er virkelig en herlighet. Dual boot xp/ubuntu funker helt fint.. et problem med skjermdriveren i ubuntu men det var lett å få fiksa. Det trådløse nettet har utrolig god rekkevidde, her jeg sitter nå fant jeg 3 nettverk med pcmcia kortet jeg brukte på den gamle, nå finner jeg 7.

Men får fortsette med å installere div programmer ;)

 

*kose mere på herligheten sin*

Lenke til kommentar

Er ikke prisen for 60gb hd plutselig blitt mye dyrere? Vet ikke helt hvorfor, men maskina med "mine specs" er plutselig ca. 1000kr dyrere idag enn i går. Selv om 6cells batteriet er blitt 150kr billigere. Flaks at jeg fikk bestilt 10min før karen gikk hjem igår isåfall.

Lenke til kommentar
Blir prisene oppdatert løpende? Eller skjer det et par ganger i månden? Kan det endre seg dag til dag?

Virker som prisene på nettet har lite eller ingenting å si så lenge du ringer til en selger og ber om et tilbud. Jeg skal personlig ALDRI handle i dells nettbutikk. Syns det er helt hårreisende at de skal lure folk på den måten når de selger samme vare for 2-3000kr rimeligere bare du tar en telefon :ermm:.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Alt er relativt. MX510 er ei lita mus i forhold til typiske "arbeidsmuser" fra f.eks Microsoft. Men den er ikke like små som knøttemusene. Personlig synes jeg de minste musene er for små til å være behagelig ved f.eks "vanlig" arbeid ved en pult. MX510 er heller ikke så stor at den er ubehagelig å bruke i "trange" situasjoner. Jeg skal selvsagt ikke presse på deg ei slik mus, men jeg har ikke funnet noen svakheter ved den.

Lenke til kommentar
Blir prisene oppdatert løpende? Eller skjer det et par ganger i månden? Kan det endre seg dag til dag?

Virker som prisene på nettet har lite eller ingenting å si så lenge du ringer til en selger og ber om et tilbud. Jeg skal personlig ALDRI handle i dells nettbutikk. Syns det er helt hårreisende at de skal lure folk på den måten når de selger samme vare for 2-3000kr rimeligere bare du tar en telefon :ermm:.

Ja jeg synes også dette er ganske "sykt" Om de har så mye å gå på. Om de har fortjeneste selv om de slår av et par tusenlapper... Hvorfor ikke bare sette ned prisen for alle? De vil da bli mye mye mer konkurransedyktige, og vil helt sikkert selge mye mer ?!

Lenke til kommentar
Og der var winamp og ml_ipod addon inne så da er det bare å spille musikk fra ipoden ;)

hu?

Bare å google d.. :roll:

http://www.mlipod.com/index.php?page=home

 

Uansett, BT-mus hadde vært tidig, men den må nesten være mindre enn en standardmus (logitech 51x eller noe annet vindunder med 20+ knapper blir liksom litt stort i forhold). Tenker en bitteliten en, gjerne noe sånt som dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308202&cks=PRL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...