Gå til innhold

Råd og tips om: Dell X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NETTOPP bestilt min over telefon. Ringte og ba om tilbud på den med 1,2GB/60GB/6celler og så skulle selgeren sjekke det opp litt. Ringte en halvtime senere og kom med tilbud på 15.400kr levert på døren. Samme PC koster over 18.000 på dell sine websider, så må si meg fornøyd :!:.

 

Han sa ca 14 dager da, men vet ikke om det er på grunn av ferien eller om det er sånn "safe" standardsvar selgerne skal si. Syns det virket litt lenge, men det får gå bra. Gleder meg :love: !

Lenke til kommentar
Har NETTOPP bestilt min over telefon. Ringte og ba om tilbud på den med 1,2GB/60GB/6celler og så skulle selgeren sjekke det opp litt. Ringte en halvtime senere og kom med tilbud på 15.400kr levert på døren. Samme PC koster over 18.000 på dell sine websider, så må si meg fornøyd :!:.

 

Han sa ca 14 dager da, men vet ikke om det er på grunn av ferien eller om det er sånn "safe" standardsvar selgerne skal si. Syns det virket litt lenge, men det får gå bra. Gleder meg :love: !

Er i hovedsak pga minnet. De tar jo 3700kr for en brikke som koster 1300-1400. Allikevel er det jo strålende å få levert alt fra Dell. Alltid mye enklere hvis noe skulle gå i stykker.

Lenke til kommentar
Han sa ca 14 dager da, men vet ikke om det er på grunn av ferien eller om det er sånn "safe" standardsvar selgerne skal si. Syns det virket litt lenge, men det får gå bra. Gleder meg :love: !

Det varierer veldig etter hva pc-en din blir sendt med.

Min ble sendt med UPS og det tok 5 dager, mens sekken jeg bestilte ble sendt med "Schenker" og videre til Linjegods i Norge. Dette var elendig, jeg måtte hente pakken på Linjegods eller vente 2 dager på levering! Uff! :thumbdown:

 

Be om å få den sendt med UPS! :thumbs:

Lenke til kommentar
Han sa ca 14 dager da, men vet ikke om det er på grunn av ferien eller om det er sånn "safe" standardsvar selgerne skal si. Syns det virket litt lenge, men det får gå bra. Gleder meg  :love: !

Det varierer veldig etter hva pc-en din blir sendt med.

Min ble sendt med UPS og det tok 5 dager, mens sekken jeg bestilte ble sendt med "Schenker" og videre til Linjegods i Norge. Dette var elendig, jeg måtte hente pakken på Linjegods eller vente 2 dager på levering! Uff! :thumbdown:

 

Be om å få den sendt med UPS! :thumbs:

nå vil jeg ha sagt at sist gang jeg bestilte fra dell gikk det fort med linjegods.. siden jeg ikke var hjemme da de kom, kom de tilbake 3 timer senere.. i dag som jeg skrev over med ups så tok det en dag ekstra fordi jeg ville ha bytta adr..

Lenke til kommentar
Teit jeg fikk verken ordre- eller sporingsnummer av selgeren. Han skulle bare få den ferdig og av gårde så fort så mulig. Men kanskje like greit. Så kaster jeg ikke bort tiden ved å spore pakken hvert tiende minutt den neste uken heller :!:

Jeg følte meg veldig truffet av den der :p *trykker oppdater på sporingssiden sporadisk ofte*

Lenke til kommentar
Teit jeg fikk verken ordre- eller sporingsnummer av selgeren. Han skulle bare få den ferdig og av gårde så fort så mulig. Men kanskje like greit. Så kaster jeg ikke bort tiden ved å spore pakken hvert tiende minutt den neste uken heller :!:

Du skal få et brev i posten der kunde- og ordrenr står. ;)

 

  Bah, nå sitter jeg å oppdaterer UPS sporings siden får å se når den blir sendt ut i dag.. veit den kommer men nååååår

3-4 dager, men det avhenger av hvor i landet du bor. Bor du i eller i nærheten av Oslo går det nok fort. :p

Lenke til kommentar
  Bah, nå sitter jeg å oppdaterer UPS sporings siden får å se når den blir sendt ut i dag.. veit den kommer men nååååår

3-4 dager, men det avhenger av hvor i landet du bor. Bor du i eller i nærheten av Oslo går det nok fort. :p

Altså skulle fått den i går, men siden jeg hadde bestilt hjem til meg og UPS bare leverer midt på dagen så måtte jeg bytte adr.. og da sa de den kom i dag.. men fooooortsatt..

Lenke til kommentar
Det varierer veldig etter hva pc-en din blir sendt med.

Min ble sendt med UPS og det tok 5 dager, mens sekken jeg bestilte ble sendt med "Schenker" og videre til Linjegods i Norge. Dette var elendig, jeg måtte hente pakken på Linjegods eller vente 2 dager på levering! Uff! :thumbdown:

 

Be om å få den sendt med UPS! :thumbs:

Jeg fikk min sendt med Schenker, og det tok sin tid. Den ble sendt den 9. juni, og jeg hentet den hos Linjegods i Bergen 15. juni. Pakken kom til Linjegods i Bergen samme dag.

Lenke til kommentar
   Bah, nå sitter jeg å oppdaterer UPS sporings siden får å se når den blir sendt ut i dag.. veit den kommer men nååååår

3-4 dager, men det avhenger av hvor i landet du bor. Bor du i eller i nærheten av Oslo går det nok fort. :p

Altså skulle fått den i går, men siden jeg hadde bestilt hjem til meg og UPS bare leverer midt på dagen så måtte jeg bytte adr.. og da sa de den kom i dag.. men fooooortsatt..

Blir nok ingen lunsj på deg idag nei.

Bare sittende med telefonen i hånda, klar til å trykke YES :p

 

Edit: Når jeg tenker etter, så blir det nog ingen jobbing heller.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Sitter faktisk å prøver å jobbe litt nå, men er bittelitteganskemye vanskelig. Tlf ligger vedsiden av og om den så mye som gir fra seg et lite pip hopper jeg over den.. Har med meg cd'r for installasjon og alt på jobben i dag så håper det meste er klart til jeg skal hjemover..

Lenke til kommentar

Sitter med den ved siden av meg nå, partitionering og reinstall av xp må til.. så blir det å legge inn kubuntu når jeg kommer hjem. Første inntrykk er veldig bra.. veldig.. hmm uvant med liten maskin men ikke no negativt.. Bare ikke bli redd som meg første gang du skrur den på.. er jo INGENTING som gir fra seg lyd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...