FeE Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei! Jeg har en honda mt5 og jeg syns ikke at den går så veeeeldig bra oxo lurte jeg på om det er noen som vet åssen jeg kan få den til og gå bedre. Jeg har trimsylinder, effektannlegg og har akkurat kjøpt meg ny forgasser. Noen råd?? Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Prøv med andre drev. Farten avhenger jo også veldig av hvordan trim du har da. Lenke til kommentar
FeE Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg hadde 13 - 47 drev før men så kjøpte jeg meg 17 foran isteden for den hadde så ræva toppfart men 13 dreve foran men når jeg kjøpte 17 så ble aksen dårlig. hehe.. det skal ikke være lett! noen som vet om en bra sylinder til Mt da? Den jeg har hører ut som den er knust elr no ikke helt bra hvertfall... Håper noen svarer Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 No offence til forum.hardware.no, men jeg tror www.mopedportalen.com er det rette stedet å spørre. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 mitt beste råd til Honda Mt5 Eiere.. innvester i noe anna.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg hadde 13 - 47 drev før men så kjøpte jeg meg 17 foran isteden for den hadde så ræva toppfart men 13 dreve foran men når jeg kjøpte 17 så ble aksen dårlig. hehe.. det skal ikke være lett! noen som vet om en bra sylinder til Mt da? Den jeg har hører ut som den er knust elr no ikke helt bra hvertfall... Håper noen svarer 17 fordrev hørtes litt drastisk ut... Kanskje 15 er et bedre valg? Men generelt sett gir det mindre slitasje på dreva og bytte bakdrev. Så et 13_40 system eller 17_52 system er vel ikke å forakte... Lenke til kommentar
FeE Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Okey! Skjønte ikke helt det siste du skreiv der men... hehe.. får ny forgasser til tirsdagen! Håper bare den passer hehe.. Men er det noen som vet om det er lov og kjøre på et jorde uten lappen, uten skilt og med trim? Elr hva straffa blir? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det er vel egentlig ikke lov. For at det skal være lov må det være avsperret område i såfall Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Okey! Skjønte ikke helt det siste du skreiv der men... hehe.. får ny forgasser til tirsdagen! Håper bare den passer hehe.. Men er det noen som vet om det er lov og kjøre på et jorde uten lappen, uten skilt og med trim? Elr hva straffa blir? Nei det er ikke lov. Det jeg skrev var at det gir mer slitasje og skifte fordrev enn bakdrev. Altså slitasje på kjede og drev. Men at du gikk opp 4 tenner foran for å få bedre toppfart er greit, men da mister du masse aks... To tenner holder nok lenge. 15 fordrev er nok greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå