Raid Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dette problemet omfatter både lyden i samtlige fps-spill og windows. Problemet går ut på at lyden slutter (alt blir stille) etter en liten stund med spilling, lytting til musikk osv. Dette skjer ofte hvis jeg kjører flere programmer som gir fra seg lyd samtidig, som feks CS + Ventrilo/ CS + Windows Media Player/ Winamp etc. Det virker som om lydkortet krangler med de forskjellige applikasjonene jeg kjører :/ Jeg har prøvd nye lydkortdrivere og jeg har formatert, og i starten rett etter formateringen virket det faktisk som om alt var bra igjen, men lydkortet mitt ble verre og verre etter som dagene gikk. Nå kan det bli stille i headsettet av bare å connecte til en gameserver. Det jeg må gjøre for å få lyden tilbake er enten å rse PCen eller å logge av og på (det er merkelig, for når jeg logger av brukeren min kommer lyden tilbake mens jeg logger ut, dvs den windows (xp) lyden som vanligvis kommer når man logger av, den hører jeg...) Type lydkort: Onboard Realtek AC97 (integrert i et ABIT IC7 MAX3 hovedkort) Hjelp! :E Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan du si litt mer om maskinen? Er det for krevende for maskinen? Kan det være virus og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå