RunarL Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gibud.no er noelunde likt qxl.no. Jeg ble utesteng fra gibud.no i dag ! Grunnen var: En ting som jeg la ut for auksjon var det en fyr som bød på, det var greit nok. Men som begynnte en annen fyr å by på den samme tingen. Så begynnte det å komme oppi noen hundre kroner og så ble han første fyren som bød sint. Han sendte meg mail om at han har kontaktet admin for å få meg og han andre fyren utestengt; Vi bodde begge på Karmøy ! (Har 30-40 tusen innbyggere) Gibud trodde på han om at det var "avtalt spill". Dermed ble jeg utestengt ! gibud.no=amatør dritt som sikkert drives av 5 åringer. Hold dere til finn og qxl.... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Greit det. Teit at folk skal være sånn. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 haha... selvsagt er det "avtalt spill" dersom det er en fra samme sted som selger som byr på gjenstandene... Lurer på om jeg hadde fått problemer siden jeg er fra bergen... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Krev at admin skal sjekke grundigere... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vi har et eget fora for Webshop og butikkdiskusjoner. I tillegg er kanskje ikke emnetittelen det beste utganspunktet for seriøse tilbakemeldinger Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg