Gå til innhold

Skal kjøpe nytt kabinett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville valgt Lian Li eller Mercury. (Det heter kabinett og ikke karbinett).

Lian li er kvalitet, mens Mercury har mye plast og noe "billig metall". Jeg har hatt både Mercury og Lian Li, Mercurien er ok hvis du trenger mye luft, men det støyer da mer siden det er hull overalt.

Lenke til kommentar

Chieftec e king da, du burde så absolutt vurdere dette merket... har hatt/har sjølv et Chieftec "dragon" (DX-01BD-U) i fleire år nå.. det kan du både gjere støyfullt å støysvakt, allt etter hva du har lyst til. Mitt er ganske så stillegåande nå, har tot. 7 vifter på 80x80 med viftestyring som kjølar veldig bra..

kan take i bruk såkallte "funnels" også, på cpu/gpu f.eks.. ;)

Endret av [NO]Eagle
Lenke til kommentar
Eagle' date='03/06/2005 : 20:24'] Chieftec e king da, du burde så absolutt vurdere dette merket... he/har sjølv et Chieftec "dragon" (DX-01BD-U) i fleire år nå.. det kan du både gjere støyfullt å støysvakt, allt etter hva du har lyst til. Mitt er ganske så stillegåande nå, har tot. 7 vifter på 80x80 med viftestyring som kjølar veldig bra..

kan take i bruk såkallte "funnels" også, på cpu/gpu f.eks.. ;)

Ville heller hatt et Lian Li en et Chieftec kabinett. Og ja jeg har hatt Chieftec også.

Lenke til kommentar

Jeg har Lian Li PC7BScand kasa og er kjempe fornøyd, det er lett, fin finnish, støvfilter i front, god plass og det følger med 2 vifter på 16db(A).

det er nok det beste kjøpet av de 3 kassene du foreslo og jeg tor også at du kommer til å bli mest fornøyd med denne...

Lenke til kommentar
Synes Lian Li kabinettene er så dyre jeg da, men er de verdt det de koster? Har hørt mange si at de Lian Li kabinettene er overpriset.

Jeg er enig i av at en del av kabinettete dems er overprisa, men Lian Li PC7BScand koster jo bare 800,-

det er et vedlig fint kabinett som har topp kvalitet...

Jeg syns ihvertfall det kabinettet er verd 800,- hadde betalt 1400,- for det vis det var det som var prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...