Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) jeg fikk tilbakemelding om nettop dette.Er det bare meg eller leser ikke folk hva jeg skriver? du sier at du opplevde dette. Varmet cpu'en seg opp noe vanvittig av dengrunn? Takk Åå, kan ikke se at du skriver at du har testet med mem86? Og nei du får ikke varmere prosessor om ram'en er defekt? Så siden du er så sikker i at det er feil på 2 cpu'er, vil eg påstå at du har montert den feil. Eller du har ødelagt den kjerne også? Ps: Hvordan monterer du AS5, har du for mye på kanskje? En liten dråpe i senter er nok. Ok, unskyld Språket ditt blir litt avangsert for meg Jeg er sikker på at jeg har montert den korrekt. Og om det er kjølepasta det 2. spørsmålet er om så har jeg tatt en dråpe i midten, ja På mem-test blir det ikke feil, men pcen er ustabil med de ram-brikkene. ( det var ihvertfall det teknikeren sa) for å gjøre det enkelt, kan jeg skrive den meldingen jeg fikk av teknikeren på Datakjeden: "Datakjeden Innlevert pc testet, er problemer med minne ditt, fungerer dårlig med hoverdkort, testet med annen type ram her og maskin går stabild da. pc er klar til henting, om du vil ha ny ram koster det bla bla bla..." Endret 11. juli 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvor kjøpte du ram'en din. Prøvd med å få nye på garantien? Du kan prøve. PS: Har du googlet for ram+hovedkort om det er ett kjent problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvor kjøpte du ram'en din. Prøvd med å få nye på garantien? Du kan prøve. PS: Har du googlet for ram+hovedkort om det er ett kjent problem? Nei det har jeg ikke... skulle snakke med teknikeren i dag, men får ta kontakt i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå