sveinsel Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tok med opp til naboen to Twinmos singel-sided 256 DDR RAM-moduler for å hjelpe han å få dual-channel utility....... Men nei, uansett kombinasjon i Dimmene viser BIOS singel-channel Jeg har da ikke hatt problem med det tidligere, men har alltid brukt dobbelsidige moduler. Skjønner heller ikke at User´s manual sier at bare dobble gir dual. Gir ikke to enkeltsidige dual-channel? Er der et valg eller setting i BIOS som skal forandres? Jumper?? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ikke som jeg vet så er det bare å sette den 1 brikken i der det er to Slots ved siden av hverandre og den andre i den Sloten lengre bort. Når jeg fikk 2x512 brikker så stod det Dual DDR Channel i oppstart. Abit NF7-S 2.0. Men kan hende at A7N8X ikke har dual men A7N8X Deluxe tror jeg skal ha det så kan være det. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Når jeg fikk 2x512 brikker så stod det Dual DDR Channel i oppstart.Abit NF7-S 2.0. Ja sånn har det vært, også på de Asus-kort jeg hat vært borti. Men kan hende at A7N8X ikke har dual men A7N8X Deluxe tror jeg skal ha det så kan være det. Jeg trodde hele Asus A7N8X -serien har dual channel. Edit: Derfor jeg mistenker at modulene er singelsided har noe å bety. Endret 4. juni 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har A7n8X Deluxe og jeg kjører 2*512MB(TwinMOS) i dual channel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Om brikkene er single-sided eller ei skal ha fint lite å si. Har selv 3 nf2-hovedkort her og alle funker i dual med ss-brikker. Rart at det ikke fungerer egentlig. Blir det dual med 2 512-brikker? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) A7N8X Bare for å konstantere at det har dual-channel... Edit. Er det derimot A7N8X-X, så er det ikke dual-channel Endret 4. juni 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå