PsykoRage Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hvilken konsoll-kontroll synes dere er best? EDIT: Jeg personlig elsker GameCube sin! Endret 3. juni 2005 av PsykoRage Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Av de konsollene jeg har (PS2, XBox, GC) synes jeg PS2-kontrollen helt klart er best. Ligger nydelig i hånden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er det ikke bedre å sette opp en poll? Jeg foretrekker GameCube sin, smelter liksom inn i fingrene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil rangere mine kontrollere som følger: 1. Xbox, gammel type 2. Xbox, kontroller S 3. PS2, som jeg egentlig ikke liker noe særlig. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Klart Xbox kontrollene, spess den nyeste Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Selvfølgelig GameCube kontrollen, den passer rett og slett perfekt... Men så er det den eneste jeg har så Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Likte veldig godt N64 kontrollen, men må nok si PS2 ja! Mulig denne og blir bra: Endret 3. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg skjems faktisk ikke av å si det, men har aldri holdt i en Xbox kontroller. Har prøvd Ps2 sin EN gang, og det var bare helt jævlig. Foretrekker GC sin jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 PlayStation2-kontrolleren Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg likte Xbox kontrollene før men nå er jeg glad i Ps2 kontrollene Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 PS2 sin er bra! XBox sin er alt for svær og klumpete. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Playstation 2 sin Dual Shock Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heilt klart Playstation og Playstation 2 Kontrollane. Kan ikkje fordra Xbox sin gamle. Den nye er grei nok, men langt i frå så god i handa som PS kontrollane. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Av de jeg har brukt (Atari 2600, NES, SNES, Sega Master system/Mega drive, N64, Playstation/2, Dreamcast, Xbox original og -S), så holder jeg en knapp på den originale Xbox-kontrollen. Den ligger perfekt i håndelankene. N64-kontrollen er heller ikke så dum. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dersom N64 hadde hatt en mere solid joystick ville den vært å foretrekke. Ellers digger jeg snes kontrolleren. PS2 kontrolleren er da ting begynner å gå over til å bli for mange knapper. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dersom N64 hadde hatt en mere solid joystick ville den vært å foretrekke. Ellers digger jeg snes kontrolleren. PS2 kontrolleren er da ting begynner å gå over til å bli for mange knapper. Ja, uff! Husker den gangen jeg slengt kontrollen inn i veggen fordi stikka sviktet i en boss-kamp i Perfect Dark Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Controller s til Xbox. Man kan sikkert se avtrykkene mine på kontrolleren jeg bruker etter mange intense timer med spilling. Av comfort holder jeg heller en knapp på gamecube kontrolleren. Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ps2 standard xbox -s gamecube xbox gammel Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 logitech sine trådløse.. har kun prøvd den til PS2, men de ser rimelig like ut.. Den er konge.. litt tung kanskje, men det er bare herlig når man blir vant til det.. for de fleste er den kanskje litt stor, men for meg som har litt store hender er den perfekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå