Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva er galt. Har skjedd før at pcen plutselig skrur seg av. Har ikke opplevd det på en stund nå, men plutselig nå skrudde den seg av to ganger just. Det har skjedd før selv om jeg bare har vært i windows, å surfet på nettet (hw.no seff ), men nå skjedde det mens jeg spilte trackmania sunrise. Første gangen hadde jeg på full grafikk, så trodde dette var årsaken. Skrudde grafikken helt ned, men det skjedde igjen. Kan ikke være at pcen er varm. For lufta som kommer ut av pcen er den samme som kommer inn nesten. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva er galt. Har skjedd før at pcen plutselig skrur seg av. Har ikke opplevd det på en stund nå, men plutselig nå skrudde den seg av to ganger just. Det har skjedd før selv om jeg bare har vært i windows, å surfet på nettet (hw.no seff ), men nå skjedde det mens jeg spilte trackmania sunrise. Første gangen hadde jeg på full grafikk, så trodde dette var årsaken. Skrudde grafikken helt ned, men det skjedde igjen. Kan ikke være at pcen er varm. For lufta som kommer ut av pcen er den samme som kommer inn nesten. for svak strømforsyning? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 kanskje det ja...er det ikke en side hvor man kan måle dette? Noen som har link til den sia? Har ei 360W chieftec Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Plutselig restart skyldes ofte for svak strømforsyning (ustabile spenninger etc). Hva slags utstyr består dataen din av dà? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Min skrudde seg plutselig av, spontant som den følte for... Demonterte hele og var klar til å bruke angrerett, jeg ombestemte meg og satt den sammen igjen...., då funket den fint.... For meg virket det som hele kabinettet ble mindre statisk, før når eg tok på plexiglasset var det akkurat som å ta på en "ny" avslått tv skjerm" etter monteringen igjen var det borte.... hakke peiling på hvorfor Men det var ikke noe med for liten strømforsyning for den er på 650W Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Min skrudde seg plutselig av, spontant som den følte for...Demonterte hele og var klar til å bruke angrerett, jeg ombestemte meg og satt den sammen igjen...., då funket den fint.... For meg virket det som hele kabinettet ble mindre statisk, før når eg tok på plexiglasset var det akkurat som å ta på en "ny" avslått tv skjerm" etter monteringen igjen var det borte.... hakke peiling på hvorfor Men det var ikke noe med for liten strømforsyning for den er på 650W Har ikke no sånt når jeg tar på mitt plexiglass @ dr.x Se på profile min så står alt der Men ingen som vet link til den sia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå