elkenzaal Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da jeg kjøpte meg et kamera hos itbutikken.no i månedskifte april/mai trodde jeg at jeg ville har god tid før jeg skal på ferie 11. juni. Kamera var defekt så jeg sendte det tilbake. Siden har det ikke skjedd noe bortsett fra at de sier de ikke har kamera lenger i deres sortement så de må bestille fra deres leverandør. Har forstått det slik at andre også har en del negative inntrykk av denne butikken. Jeg har vel rett til å være litt oppgitt etter så lang tid? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det høres igrunn ut som om du bare har vært svært uheldig her, uten at det nødvendigvis er Itbutikken sin skyld. At leverandøren deres har problemer med å skaffe kameraet kan komme av mange ting. Tar det derimot unormalt lang tid før du får en erstatningsvare, kan det bli aktuelt å heve kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå