alexio Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei... Jeg lurte bare på hvor man kan finne guider om pc-bygging..... Når jeg sier guider mener jeg ganske utfyllende.... ikke sånn: sett i cpu og vifte, men kanskje Hvordan man faktisk gjør det..... personlig har jeg bygd 1 pc før, men har ikke allverdens erfaring... så det hadde vært utrolig godt å vite at man ikke gjør noe feil/kunne gjort noe bedre..... takker for alle svar! MVH Alexio [ Denne Melding var redigert av: alexio på 2002-07-18 21:14 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Både HW.no og pcworld.no har jo byggeguider som er gode. Om du ikke skjønner hvordan du skal legge nedi CPUen i socketen, vel da ville ikke jeg bygd PC. Er tross alt bare å vippe opp pinnen ved siden av socketen. Legg CPUen så pinnene går ned i hullene og dytt ned festepinnen igjen. Er såpass logisk at det ikke burde være nødvendig med mer forklaring enn det tekst og bilder i guidene på de sidene jeg nevnte gjør. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 *krmtkrmtkrmt* hvem sier jeg ikke kan sette i en cpu?? jeg sa det kanskje ikke klart nok, men jeg har faktisk bygd en pc før, og den funker... det var ment som et eksempel.... guiden på hw sier jo bare hvilken rekkefølge man skal plotte inn delene...... alexio Lenke til kommentar
tusul Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 hjemmepc har laget en liten film der de viser hvordan en pc bygges opp fra grunnen. men det er ikke så vanskelig å bygge en pc. bare prøv deg frem det er nesten ingenting som kan gå i stykker (viss du ikke bruker hammer for sette på plass ting) lykke til :smile: Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 vel, jeg synes at guidene er gode, bortsett fra at de ikke nevner mye om hvilke liedinger som skal hvor :smile: men jeg vil påstå at det meste står i manualene du får med på HK'et og Cpu'en pcworld.no har en helt ok guide Lenke til kommentar
Langly Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Dytt alt der det passer så funker det.. :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Mener at det som er nødvendig å vite står i manualen til hovedkortet! Les den nøye. ...der står oxo hvor ledningene skal stå :wink: Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 22:14, Kjellis skrev:Mener at det som er nødvendig å vite står i manualen til hovedkortet! Les den nøye. ...der står oxo hvor ledningene skal stå :wink: jepp, men kanskje alexio vil vite nøyaktig hvor og hvordan ting skal settes sammen? (les vinkel, posisjon i forhold til stjernene, været, og sola!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå