Gå til innhold

Beklager, artikkelen du søker finnes ikke.

Anbefalte innlegg

Får denne meldingen hver gang jeg åpner en ny artikkel, den forsvinner av seg selv etter hvert.. Men det djelder alle nye artikler i dag. Noen flere med et slikt problem?

"Feil

Beklager, artikkelen du søker finnes ikke. Venligst prøv vårt søk. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noe problem med å lese artikler på hverken Hardware.no eller noen av søsternettstedene i dag. Mulig problemet er rettet nå?

Og hva er vitsen i å redigere bort at jeg kommenterte at den var feilpostet? "Dette innlegget har blitt redigert av Ueland, 03/06/2005 : 15:42"

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Jeg får følgende feilmelding når jeg klikker på linken til Hightech lanserer CrossFire-kort : Feil

Beklager, artikkelen du søker finnes ikke. Venligst prøv vårt søk.

Nå må dere skjerpe dere Hardware.no :mad:

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Virker som at de legger ut linken på forsiden først, så laster opp artikkelen.

Dette bør enkelt kunne fikses uansett om publiseringen skjer manuelt eller automatisk...

Og det BØR fikses, har vært borti dette problemet mange ganger i det siste, først med artikkelen om at AMD sikter mot 50%

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Virker som at de legger ut linken på forsiden først, så laster opp artikkelen.

Dette bør enkelt kunne fikses uansett om publiseringen skjer manuelt eller automatisk...

Og det BØR fikses, har vært borti dette problemet mange ganger i det siste, først med artikkelen om at AMD sikter mot 50%

det var da det startet hos meg

Lenke til kommentar

Jeg tror problemet oppstår i det artikkelen publiseres. Dvs. publiseringssystemet lager ingressen på forsiden, uten at artikkelen får lesetilgang for vanlige brukere før flere minutter senere. Av og til er det også uoverenstemmelser i når forumtråden i "diskuter artikler (HW)" dukker opp. Noen ganger kommer tråden først, andre ganger kommer artikkelen først.

Men det tar skjelden mer enn 5 minutter før alt er i orden. Jeg synes ikke det er noe stort problem, men jeg regner med at drift er fullstendig klar over problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...