Forumforumforum Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg tenkte å kjøpe Denne barebone'n med hovedkort og har fra før Intel P4 prosessor. går dette sammen ? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den tror jeg ikke passer... Viss du ser lenger nede på siden på "Tilbehør" så står en tillsvarende prosessor der Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg mere og si at det bør gå helt fint, men vent til litt flerer profesjonelle folk kommer som har litt mer peil på barebones Lenke til kommentar
Support48 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Prosessoren du har passer fint til den modellen du har valgt, ikke noe problem Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Viss du ser lenger nede på siden på "Tilbehør" så står en tillsvarende prosessor der Ja, jeg har socket 478. Men jeg har vel den "gamle" versonen. Men det passet visst, så da bestiller jeg den Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Skal funke fint dette ja her selv barebone (HTPC) en shuttle da, i socket A format. så lenge sokkelene på HK og CPU er like passer delene sammen, som i ditt tilfelle er sokkel 478. GL! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ikke helt riktig Kandalf, men som oftest stemmer dette. Det blir noen ganger problemer med nyere versjoner av prosessorer, sammen med eldre chipset på hovedkort/barebones. For eksempel vil enkelte barebones/hovedkort ikke kunne startes med en Prescott-prosessor i det hele tatt, mens andre hovedkort/barebones bare trenger en BIOS-oppgradering. Samme prinsippet for AMDs prosessorer. espennyh har tydeligvis en Northwood-prosessor, som er versjonen før Prescott. Da skal det ikke være noe som helst problem å bruke prosessor sammen med denne barebonen, bortsett fra at SIS-brikkesett har noe lavere ytelse enn Intel-brikkesett, derav en noe lavere pris. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 jaja, nå klarte pappa og overtale meg til å gå for nytt hovedkort da.. Måtte spare litt cash :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå