riktig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hey! Oppmøtet var overraskene bra. Jeg regnet med at det kom til å bli dårlig oppmøte pga at alt annet skjer samtidig, men det ble ganske så fullt. En veldig bra kveld. Gikk dessverre glipp av DT, men får ta det igjen neste gang de kommer. For det gjør de nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Labrie ødela absolutt INGENTING denne gangen, han har kommet nærmere Awake-era vokalen den siste tida. Dritkult å se Rudess spille modular-synth også. Menmen..gidder ikke gjenta meg selv Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gikk dessverre glipp av DT, men får ta det igjen neste gang de kommer. For det gjør de nok. For meg ble det motsatt; gikk glipp av CM. Er det 3. desember dere spiller sammen med Pagans Mind? Og hvor er det? Bare hørt rykter hittil, men om det er fakta så vil jeg nok være ute i de store publikumsmassene. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Seriøst. Når de starta på Pull Me Under begynte jeg nesten å grine. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 For meg ble det motsatt; gikk glipp av CM. Er det 3. desember dere spiller sammen med Pagans Mind? Og hvor er det? Bare hørt rykter hittil, men om det er fakta så vil jeg nok være ute i de store publikumsmassene. Stemmer det. Spiller på Baråtti på Strømmen. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Noen bilder fra konserten fra der hvor jeg satt... Ser ut som det er mye høyere enn det faktisk var av en eller annen grunn, men skal inrømme at jeg kanskje skulle vurdert å tatt med meg en mini-kikkert inn . Endret 1. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 *Misunnepå* Fortell litt om konserten da . Hvordan var reportoaret? Mye progressivt, eller mer rett frem? Spilte de mye fra Octavarium, eller mer godt og gammelt? Det var en som ringte meg under konserten, bare for å plage vettet av meg. Jeg bare prøvde å fange opp så mye av lyden som overhodet mulig EDIT: Så ikke at det allerede hadde blitt fortalt mye av dette. *Lese* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Spilte noen sanger fra alle album(samt noe fra Majesty-tiden). Utenom denne gjennomgangen var det mest fra Octavarium... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 *Misunnepå* Fortell litt om konserten da . Hvordan var reportoaret? Mye progressivt, eller mer rett frem? Spilte de mye fra Octavarium, eller mer godt og gammelt? Det var en som ringte meg under konserten, bare for å plage vettet av meg. Jeg bare prøvde å fange opp så mye av lyden som overhodet mulig EDIT: Så ikke at det allerede hadde blitt fortalt mye av dette. *Lese* Har du hørt om å skru av telefonen, eller kun slå av lyd/vibrering? Det er ikke verre enn det. Satt ved siden av en tulling som begynte å skrike i telefonen under "Pull Me Under", irriterende tulling. Da er konklusjonen av lyden at jeg satt for høyt, skal følge med bedre neste gang og få bedre plasser lenger ned. Satt vel lutt til venstre, og kanskje ett par plasser lenger ned enn bildene over. Mest irriterende var det at venstre høytaller hang i veien for Rudess sin spilling i starten av Octavarium, så bare litt av siden, ikke hele bildet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ka synest folket var høgdepunktet? Sjøl trur eg eg synest The Spirit Carries on, Home eller Endless sacrifice var best Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 AndersT2, tror vedkommene mente at han ikke var på konserten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ka synest folket var høgdepunktet? Sjøl trur eg eg synest The Spirit Carries on, Home eller Endless sacrifice var best Høydepunktet for min del var helt klart Pull Me Under Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Synes Under A Glass Moon er så sykt bra, den og As I Am. Plusser mann på Endless Sacrifice og Pull Me Under, så er jeg allerede kjempefornøyd med konserten . I grunn eneste som kunne vært hakket bedre ville vært om de også spilte Streams Of Consciousness... Endret 1. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ka synest folket var høgdepunktet?\ Octavarium, eller Pull Me Under. Etter å ha vært på denne konserten har jeg fått øynene opp for albumet Falling Into Infinity, før har jeg avist dette albumet som kjedelig men sangen de spilte fra det var genial og etter en gjennomhøring så har jeg funnet ut at jeg har grovt undervurdert dette albumet. Endret 1. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Knallgod konsert, sjøl om eg godt kunne ha stått bedre til. Det som spesielt imponerte meg denne gangen var LaBrie. Han sang prikkfritt! Kai og TLZ er et par bøllefrø av ein gjeng halvslåtte idioter. Stikke av sånn uten å sei hei. Eg såg visst kai, men kom ikkje på at det kunne vere han før eg hadde gått forbi. =P Var og såg CM etterpå, imponerte veldig dei òg, koste meg egentelig ganske stort Danseshow fra gamle menn fikk vi og. \o/ Og SirLuremus var shjæmpesoet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Syntes selv at "Pull me Under" ble litt ødelagt av at de puttet inn de andre sangene. Det hadde vært bedre med flere allsang refrenger enn det som var. Men "Endless Sacrifise" er jo alltid ett høydepunkt, den inneholder etter min mening DTs beste solo parti, spesielt slutten. Ellers så var "Fatal Tradigy" bra. Siranderz: skjønte hva han mente nå. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 AndersT2, tror vedkommene mente at han ikke var på konserten Vedkommende gjorde nok det ja. Jeg vurderte nærmest å GÅ til Oslo for å komme meg til den konserten Får ta det igjen en annen gang. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vurderte nærmest å GÅ til Oslo for å komme meg til den konserten. Hvis jeg tar i betraktning hvor sliten jeg var etter Coopers test og så konsert, så tror jeg du hadde foretrukket et hotell fremfor Oslo Spektrum når du endelig var fremme. Å arbeide inn penger til flybilletter o.l. hadde kostet mindre energi fra din side. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Stikke av sånn uten å sei hei. hadde en buss å rekke =\ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) jeg syntes at trommer og bass overdøvet gitar og synt litt for mye, fikk nesten ikke hørt gitarsoloene men den gangen portnoy mistet en trommestikke på gulvet over tromesettet,og Labrie tok den opp, var det et uhell eller ikke? det var også bra med litt pink floyd under peruvian skies Endret 2. oktober 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå