Zethyr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg mener å ha lest at DT bruker roterende "playlist" slik at alle konsertene på en turne blir litt forskjellig. Noen som vet om det stemmer? De lager vel en playlist 1-2 dager før konsert, basert på bl.a. respons på tidligere konserter i det aktuelle landet, tror jeg.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Om du spiller etterpå så si fra hvor og hvordan jeg kommer meg dit, SirMaximus! Du kan forøvrig sende meg en PM om dere spiller i oslo-området eller gjøvik-området e.l. i det hele tatt, i noen år fremover. ... Og det er en ordre! Heheh... Spiller etterpå ja. Det er på Sentrum scene, ikke så langt unna Rockefeller, om jeg ikke tar feil. Aner ingenting om klokkeslett, men hvis det er 22 så er det vel det da. Er ikke sikker på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er ikke maximus som spiller, han bare later som, det er egentlig playback. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Det er ganske mange av vennene mine som også drar, så dette blir sosialt Mangler dog billetter (ståplass seff) til ei venninne, da :/ *hint, hint* *host, PM* Endret 28. september 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette er setlista fra Finland, 27 sept: The Root Of All Evil Panic Attack Another Won (old Majesty song) A Fortune In Lies Under A Glass Moon The Mirror / Lie Peruvian Skies w/ Wish You Were Here (Pink Floyd) & Wherever I May Roam (Metallica) teasers Fatal Tragedy About To Crash Losing Time / Grand Finale ***Intermission*** As I Am This Dying Soul Never Enough Sacrificed Sons Octavarium (JP had a double neck, 12 string & 6 string) ***Encore*** In The Name Of God ***2nd Encore*** Pull Me Under / Metropolis Pt.1 / Pull Me Under (cont.) "They had this "full circle" theme going on, playing one or two tracks from each album. Once TDS was played, James announced that they´ve now played through all the albums and would continue with new songs. They also mentioned the 20 years anniversary tour thing." Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg begynner min reise til Oslo om 7 timer Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 gleder meg som en drittunge på julaften!! skolen slutt kl 1450 bislett kebab kl 1500 køen kl 1600 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 er det noen sjanse for at de spiller noen av de samme sangene som i finland? (utenom octavarium sangene) Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ja, ganske stor tror jeg.. men ingen garanti.. om finland lista stemmer gleder jeg meg enda mer enn før:p Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg kjenner 4-5 stykker som skal der. De reiser med nattoget fra Bergen i kveld. Pokker så misunnelig jeg er! Endret 29. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På billetten står det at konserten er kl. 19.30. Vil det si at dørene åpner kl. 19.30 eller at selve konserten begynner da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På billetten står det at konserten er kl. 19.30. Vil det si at dørene åpner kl. 19.30 eller at selve konserten begynner da? Med tanke på at konserten er slutt klokka 22.00 så vil jeg nok tro at det er 19.30 at selve konserten begynner. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På billetten står det at konserten er kl. 19.30. Vil det si at dørene åpner kl. 19.30 eller at selve konserten begynner da? Med tanke på at konserten er slutt klokka 22.00 så vil jeg nok tro at det er 19.30 at selve konserten begynner. Det er sikkert at den slutter da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som vet hvem som er oppvarmingsband? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som vet hvem som er oppvarmingsband? så vidt jeg vet er det ingen oppvarming... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) All shows will be "An Evening With Dream Theater" (no opening act and 2 sets with an intermission) unless noted otherwise: Endret 29. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På billetten står det at konserten er kl. 19.30. Vil det si at dørene åpner kl. 19.30 eller at selve konserten begynner da? Med tanke på at konserten er slutt klokka 22.00 så vil jeg nok tro at det er 19.30 at selve konserten begynner. Stemmer. Dream Theater begynner på slaget, i motsetning til mange andre. Så vær i tide, dere som er så heldige å kunne se konserten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Forrige verdensturne bytta de ut sangene i 2nd encore for hver konsert. Noen fikk Metropolis pt1 (oslo bl.a.), andre fikk Pull me under eller andre gamle låter. Jeg er godt fornøyd med settet som det var i Finland, det er sanger fra alle platene. De har et "full circle" tema denne gangen, så det blir ting fra hele karrieren. Bare en dag igjen nå Edit: jeg håper de begynner når de skal, på Nightwish venta vi i nesten 2 timer inne på Rockefeller før bandet dukket opp. Folk var allerede begynt å snakke om avlysning, det var nesten det vi ventet å høre når Håkon Grav fra Scream kom tuslende ut på scenen for å annonsere bandets ankomst. Uansett er det lurt å dra til Spektrum 1 time før, så man slipper å stå i kø i døra mens bandet allerede er igang. Men jeg anbefaler IKKE å traske rundt i Oslo hele dagen, det er betonggulv i Spektrum så man blir sliiiiiiiiten i beina. Endret 29. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvordan var konserten? VI VIL HA BILDER! hehe.. Eller vi kan spørre fint, kan vi vær så snill å få bilder? =) Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Konserten var dritbra:D Siter igjen med bra intrykk! Kommer sikkert fler rapporter inn i morra! Selv sitter jeg med intens piping grunnet noe høyt lydnivå! Flere som hadde en bra kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå