EskildO Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg skal sammen med SupremeX(99% sikkert) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er allerede på lista, ja. Goodie. *Få i mine innlegg* Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg skal sammen med MacManus. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg skal! Men jeg drar med noen venner, og vi stikker vel på byen etter konserten, så tror ikke det blir noe treff for min del. Men får se det ann, er jo lenge til. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg skal selvfølgelig dit. Men det blir neppe noe hw-treff på meg, jeg skal ha DT-Norway-treff Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Count me in, som det heter på nynorsk. Endret 4. juni 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kunne tenkt meg det selfølgelig, men skal vekk Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg tenkte jeg skulle prøve og få signert en DT plate på konserten, men vet ikke hvordan jeg skal det. Pleier ikke band og signere ting osv. etter konserter? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg kunne tenkt meg ditt. Men det er vell utsolgt, eller? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er fortsatt ledige plasser. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg skal, med halve klassen Kul klasse. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg skal!! Har billettene liggende her i en skuff! Gleder meg helt villt. Hører på octavarium nå, kjøpte det idag. Det albumet er veldig bra, anbefales! Det er vel Octavarium som de skal promotere på konserten og det syns jeg er konge. Det blir nok octavarium og noen andre gamle gode slagere. 30 september! Edit: Kjøpte billettene mine 2 timer etter de var lagt ut for salg. Endret 6. juni 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Knast Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hehe.. dette er bra.. jeg er med! oss folka på hw-forumet treffes hvor? dannys kebab eller mcdonalds, karl johan el? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hehe.. dette er bra.. jeg er med! oss folka på hw-forumet treffes hvor? dannys kebab eller mcdonalds, karl johan el? Jeg tror nok ikke vi trenger avtale det før det nærmer seg slutten av september. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror nok ikke vi trenger avtale det før det nærmer seg slutten av september. Nei, jeg vil avtale møteplass nå!!!! Men at vi møtes er ingen dum ide. Jeg skal med 3 aktive forumbrukere og en del andre da men vi 3 kan jo møtes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå