porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 God dagen Hadde det ikke vært fett å sette igang konkuransene igjen, prøve på nytt? Det gikk jo veldig bra i starten forrige gang. Vi fikk inn noen bidrag. Hva med å prøve igjen? Først starte med månedens, deretter ukens om det går bra? Noen meninger om dette, eller noen som er med meg på dette? Blir dumt om det ikke blir sendt inn noen bidrag. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg stiller meg positivt til forslaget! Blir dette en realitet skal jeg selvfølgelig komme med egne bidrag, noe jeg også håper andre brukere vil gjøre. Vi får bare håpe det er mange flere brukere som også er positivt instilt til dette forslaget. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hadde vært tøft med en ny konkuranse, har ikke prøvd meg på det før, men jeg kommer definitivt til å komme med et bidrag. Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 enig. jeg kommer også med bidrag Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Yay, endelig noe aktivitet på dette forumet igjen! Er innom her hver dag, men det skjer aldri noe her.. Får håpe dette får folk inn hit igjen Og jeg bidrar selvfølgelig hvis det blir noe av Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Flott! Hvilken moderator er det jeg bør snakke med om dette? Forrige gang vi skulle starte en slik en var det Blib som tok seg av det, men jeg har ikke sett mye til Blib i det siste Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Nuvel.. Hva skjer nå? Hva skal vi gjøre for å få startet dette igjen? Skal vi ha de samme reglene som sist gang? Samme konseptet? Meninger? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 I'm game! Er ikke flink, men det kan jo bli spennende uansett. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er med på å starte en konkurranse... Stish: er ikke sikker på hvem vi burde kontakte...men hva med å prøve å sende en melding til en bare, og høre... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har nå sendt en PM til Blib. Vi får se hva som skjer videre da Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jepp...noe ideer om hva konkuransen kan gå ut på? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hmm, jeg tror ikke jeg lengre har tid til å holde på med å opprette polls osv. Dere finner sikkert noen andre som kan gjøre det tho, bare send rundt PMs Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er blitt en stund siden sist nå ja, det var nå jeg som tok meg av dette i begynnelsen iallefall. Hadde vert kjekt og starte opp igjen. Hmm, jeg tror ikke jeg lengre har tid til å holde på med å opprette polls osv. Dere finner sikkert noen andre som kan gjøre det tho, bare send rundt PMs smile2.gif Kan godt ta meg av det jeg om du gir meg noen ekstra moderator krefter Finnes de gamle konkuransene enda, vi hadde jo bra regler osv. da Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Siden Blib ikke kan ta seg av det, må vi finne en annen.. Noen som vet om en moderator som kan gjøre dette? Eller er det noen som har snakket med en moderator om det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) gjør gandalf til moderator i dette forumet! Endret 7. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ja.. Hva skjer nå? Er det noen som har snakket med en moderator? Jeg vet ikke helt om det er så lett å "ansette" Gandalf som moderator.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hadde vært kult om konkuransen kom opp i dag. da kan vi lage forslag i helgen. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som gidder å snakke med en moderator? Jeg har ikke tid akkurat nå. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 i'm in! såvidt pc'n min vil være sammarbeidsvillig da! det har den ikke vært den siste uka! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kan vel alltids bli med, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå