The_Inca Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Så bilde av denne i HW.no's bilde serie fra Computex og besøkte produsentens hjemmeside for å kikke nærmere på den. Ser ut til å være et veldig seriøst bidrag til HTPC kabinett markedet. Mer om HFX her: http://www.mcubed-tech.com/eng/produkte.htm Sendte en mail til innkjøps avdelingen til Komplett.no og fikk først dette til svar: Takker for tipset.På grunn av den høye prisen er det ikke sikkert denne blir tatt inn i fast sortiment, men gi meg gjerne beskjed så kan jeg bestille den til deg. Sendte en mail tilbake om pris 2 timer senere, og da hadde de visst endret mening: Har valgt å ta inn noen å legge på lager. Denne vil ligge på ca 3500,- +evt. tilbehør man måtte ønske, f.eks iMON display og fjernkontroll og Borg HPC CPU kjøler.... Dyrt, men absolutt en av de råeste og meste gjennomtenkte HTPC'ne som kommer på marketed snart Lenke til kommentar
pæren Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flott for de som driter penger... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flott for de som driter penger... Jupp, med andre ord ikke så mange. (meg medregnet) Lenke til kommentar
JimE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Absolutt et stilig kabinett, minna meg veldig om beQuiet. Men en ting jeg stussa litt på når jeg leste: The Heatpipe processor cooler for GPU (AGP, PCIe and SLI) transports the heat from the graphic card with 2 heatpipes to the left heatsink. SLI i en HTPC, noe overkill kanskje? fantaCx Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er vel verdt pengene om man har de.. Overkill nei? Bare smart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå