bradland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er utrolig irriterende den lyden som kommer før telefonen ringer/innkommende sms og når klokkealarmen går på Nokia 3230. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Oppdatering av fw skal visst hjelpe. Men vet ikke om det har kommet ny fw nå. Uansett så er dette noe alle 3230 sliter med. Syns det er irriterende selv. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Skjønner ikke helt hvilken lyd dere snakker om, har ikke lagt merke til den selv Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Seriøst? En veldig høy pipelyd rett før ringe/sms tonen kommer. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Oppdatering av fw skal visst hjelpe. Men vet ikke om det har kommet ny fw nå. Hvordan kan du vite at oppdatering av firmware skal hjelpe, dersom det ikke er kommet ny firmware? Det er sannsynligvis meningen at den skal være der. Er jo ikke spesielt sannsynlig at testere ikke har lagt merke til lyden... Hadde den bare vært litt lavere/diskret hadde det vært helt fint, men synes det er litt irriterende at den er så høy. Endret 4. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leste et sted at noen hadde tatt kontakt med nokia, og da fikk de beskjed om at den blir borte ved oppdatering av fw. Det er der jeg har det fra. Men om det stemmer vet jeg ikke. Uansett så hadde det vært fint å blitt kvitt den lyden. Jeg skjønner ikke helt hva den skal være god for. Tror ikke at den lyden er ment til å være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå