RBW Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 AOpen utvider stadig til nye områder. Det siste stuntet fra AOpen inkluderer en mus med et vanlig ytre, men med et svært spesielt indre. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Mus til medisinsk bruk? Kanskje kjøpe den bare for å ha den plugget i å helberede meg? Mens jeg bruker logitech'en min selvfølgelig.. Endret 3. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan jo bli spennende å prøve. Kanskje folk som pleier å knuse tastatur og mus roer seg litt mer med denne? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sære saker. De negative ionene har sikkert positive effekter, men jeg lurer på om det ikke er negative effekter som ikke nevnes. Dvs. ladet luft har jo en tendens til å tiltrekke seg støv. Akkurat som den statiske elektrisiteten som man finner på overflaten av en CRT-skjerm. Slike statiske ladninger har en tendens til å tiltrekke seg støv, noe som svakt kan øke faren for astma og gir også tørr hud ved lang eksponering. Men jeg skal ikke si hvor sikkert det er at denne musen vil ha tilsvarende effekt. Jeg gidder ikke regne ut hvor mye eller lite 0,5 mill negative ioner per kubikkcentimeter egentlig er. For alt jeg vet er det bare en bagatell. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Så nå blir det salg av mus i helsekostforretninger? Jaja får da kjøpt hardware på Coop og Rimi. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Nei huff! har bra nok immunsystem fra før. Hvis jeg skulle hatt noe, måtte det ha vært en mus som trente biceps, magemusklene osv.. EDIT: leif Endret 3. juni 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vel, det er musesorter som gir bedre terapeutisk virkning enn denne... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva om den tar livet av for mange bakterier, bakterier som er nødvendige for oss? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vel, det er musesorter som gir bedre terapeutisk virkning enn denne... Nå snakker vi vel om datamus Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Men hva med tekniske spesifikasjoner ellers? Det virker jo ikke som de legger opp til en gamer-mus og MX518-killer, selv om det nesten er slik HW.no legger opp artikkelen... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tviler på at den terapautiske virkningen blir så alt for stor. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det høres gøy ut med negative ioner, men de sier ingenting om hvilke negative ioner det er snakk om...... Litt skuffende at vi ikke får vite noe om musa eller se bilde av den Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei huff! har bra nok immunsystem fra før. Hvis jeg skulle hatt noe, måtte det ha vært en mus som trente biceps, magemusklene osv.. EDIT: leif Det er lett og ordne, gjør musa tung eller vanskelig og flytte så får du trening av å flytte den Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Vel, det er musesorter som gir bedre terapeutisk virkning enn denne... Godt poeng. Den så ikke akkurat ut til å være i nærheten av så ergonomisk som f.eks Anir. Edit: Jeg ser nå at bildet ikke er av den omtalte terapautiske musa... Endret 3. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei huff! har bra nok immunsystem fra før. Hvis jeg skulle hatt noe, måtte det ha vært en mus som trente biceps, magemusklene osv.. EDIT: leif Det er lett og ordne, gjør musa tung eller vanskelig og flytte så får du trening av å flytte den bruke fluepapir som musmatte? Er dog litt usikker på hvilke muskler man ville trent. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Oh du verden. Synd det ikke var andre bilder enn av logitechen. Personlig så synes jeg det der høres ut som et pr-jippo eller noe, men for all del, det kan nok sikkert funke... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vel, det er musesorter som gir bedre terapeutisk virkning enn denne... Godt poeng. Den så ikke akkurat ut til å være i nærheten av så ergonomisk som f.eks Anir. Edit: Jeg ser nå at bildet ikke er av den omtalte terapautiske musa... Tror ikke det var datamuser han siktet til Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vel, det er musesorter som gir bedre terapeutisk virkning enn denne... Godt poeng. Den så ikke akkurat ut til å være i nærheten av så ergonomisk som f.eks Anir. Edit: Jeg ser nå at bildet ikke er av den omtalte terapautiske musa... Tror ikke det var datamuser han siktet til Huff så tørr jeg er som ikke tok den Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Sære saker. De negative ionene har sikkert positive effekter, men jeg lurer på om det ikke er negative effekter som ikke nevnes. Dvs. ladet luft har jo en tendens til å tiltrekke seg støv. Akkurat som den statiske elektrisiteten som man finner på overflaten av en CRT-skjerm. Slike statiske ladninger har en tendens til å tiltrekke seg støv, noe som svakt kan øke faren for astma og gir også tørr hud ved lang eksponering. Men jeg skal ikke si hvor sikkert det er at denne musen vil ha tilsvarende effekt. Jeg gidder ikke regne ut hvor mye eller lite 0,5 mill negative ioner per kubikkcentimeter egentlig er. For alt jeg vet er det bare en bagatell. Nå brukes jo negative ioner både i kjøkken og frisørbransjen nettopp for å forbedre miljøet. Så jeg vil tro dette har langt flere positive enn negative virkninger. Det jeg lurer på er hvordan de skal produsere disse negative ionene? Skal de bruke keramik? Endret 3. juni 2005 av zaico Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 zaico: Takk, da lærte jeg noe i dag også. Hvordan er det ionboksene i frisør og kjøkkenindustrien fungerer? Har disse boksene noen keramiske komponenter? Forklar mer, dette var interresant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå