chris_83 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, jeg har en denne Dvd-brenneren "NEC DVD-RW ND-3500AG", som jeg mener skal kunne brenne på 16x (både + og - plater) Jeg har nå kjøpt nye Datawrite 16x (titanium) plater. Men ikke velge raskere enn 8x i (Nero), noen som vet hva grunnen kan være? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis det finnes en ny firmaware, så er det vel verdt å oppdatere NEC'ene. Da kan det være at platene støttes bedre. Du finner nyeste firmaware her: http://www.nec.se/templates/Page.asp?id=5013 Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis du ikke allerede har det så last ned siste versjon av NERO og se om det hjelper. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Takk, skal teste fireware først.. så skal jeg ta Nero, (men jeg tror jeg har siste versjon her) Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er vel slik som med CD-plater at man ikke alltid kan regne med å få den hastigheten som står på plata selvom om brenneren støtter dette.. Man er oftere på den trygge siden dersom man ikke kjøper den aller blligste typen plater, f.eks. på Verbatim så får man ofte den hastigheten som er påskrevet. Men så koster det ofte mer da. Alt dette kan altså variere utfra brenneprog, brenner og plater Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 cyberpet: Det er riktig det. Uansett sjekker skriver hastighet nå, funker iværtfall på x12 (fireware oppdatering) da regner jeg med at 16x funker også :-) Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Etter sjekk max speed i Nero... (ble max 12x) hmm kanskje det er platene da.. ... eller kan det komme av at lesehastigheten på hdd er lav pga. mye nedlasting av filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå