TST Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 I dag annonserte Nordisk Film Interactive den komplette listen over sanger på den norske versjonen av SingStar som lanseres 22. juni. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sommerflørt med Sandra? wtf? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kommer sikkert til å koste det smme som de andre singstarene? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sommerflørt med Sandra? wtf? sommerflørt uff ja Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 idioti at de bruker sanger som allerede er i andre singstarpakker. men kommer nok til å skaffe meg denne også. singstar funker bra på forspill:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Pris? http://gamer.no/product.php?productId=27802&page=prices Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Et bra band, også velger de ut den verste låta deres. :huff: Skjønner at det bler vanskelig å synge rock på singstar, men da burde de heller ikke ta med et rockeband. Eller er de metall? Hoobastank Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Blir nok til at jeg skaffer meg den, men savnet virkelig deLillos med "Ved porten der jeg bor", "Uendelig trist" og "Neste sommer" Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En meget skuffende liste. Så absolutt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 enig dette spelet er beregnet får 10-12 år Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 En meget skuffende liste. Enig med deg der. Lenke til kommentar
panzer33 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 elendig norsk singstar utgivelse 11 av låtene har de som kjøpte de forige singstar allerede betalt for så i utgangs punktet så får man bare 19 nye låter, elendig , er så skuffet no at jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å gidde å laste ned det norske singstar når det kommer ut , har brukt penger på de andre som kom men dette er ikke verd pengene kan noen fortele meg hvem som har sittet og funnet ut av at dette er et rikktig utvalg å ta med når det lages en norsk singstar versjon , kor e jokke og valentinerne , raga rockers , cc cowboys , ole i dole, tnt, og mange flere store norske artister som de kunne tatt med , men så velger de foreks. david pedersen HALLO Lenke til kommentar
panzer33 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 forslag til norsk singstar : av BLB Halvdan sivertsen – ti tusen tommeltotta Lillebjørn nilsen - crescendo i gågata Sissel kyrkjebø - kjærlighet Bergeners - nystemten Dum dum boys - splitter pine Cc cowboys - vill vakker og våt The kids - forelska i læreren Mods - tore tang Bjørn eidsvåg - skyfri himmel De lillos - kokken tor De musikalsek dver. – torsdagsfisken Knutsen og ludvigsen – kanskje kommer kongen Jan eggum - heksedans Øystein sunde - kjekt å ha 3 busserulls - plukke plommer i hardanger marius muller - den du veit kayzers orchestra - kontroll på kontinentet odd nordstoga - kveldssang for deg og meg olav stedje - vi vandrar saman side brok - 1,2,3,4 åge aleksandersen - levva livet jokke - to fulle menn raga rockers - fritt liv di derre - jenter finn kalvik - aldri i livet ingenting - liden¨ janicke - svake mennesker kari bremnes - færra te mexico postgirobygget - solskinnsdag vamp - tirna noir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg