bjorngb Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kipt - sølte kaffe på den bærbare... den skrudde seg selv av (før jeg rakk å ta ut betteri, men etter jeg hadde nappet ut strømmen) nå står den til tørk - hva er oddsen for at den fremdeles virker? det er en hp nc4010 Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Bra om den ikke ble kortsluttet, mindre sjanse hvis den stod på når du sølte, blir fort ødelagt da, om du treffer de riktige stedene. kan hende du er heldig og bare ødelegger en harddisk eller noe. Kommer nok til å lukte ekkelt når den blir varm:P Endret 3. juni 2005 av skromt Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 det var på venstre side - rett over nettverkspluggen (vet ikke vha annet som befinner deg inni pc'en akkuratt der) Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ikke noe gøy det der nei. Men den kan jo være den fungerer helt fint etter du har fått tørket den 1 døgn eller no. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Kan jo åpne den opp og bruke føner når det har tørket litt, dumt å spre det utover, hvor mye kaffe var det snakk om? En hel kopp og maskin på, det er dumt! men så lenge det var du som slo den av og den ikke slo seg av selv, har du oddsen på din side. Endret 3. juni 2005 av skromt Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 vel, som sagt - den slo seg av av seg selv... tipper det var 3-5 cl som kom oppå/inni pc'en Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du får sende den inn til rensing, så får de seg en god latter ;P Hva oddsen er for at den virker, aner jeg ikke.. men det merker du vel snart Lenke til kommentar
rbhelle Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 vel, som sagt - den slo seg av av seg selv... tipper det var 3-5 cl som kom oppå/inni pc'en Funker det ikke så bruk innboforsikringen din vel. Flunkende ny pc etter et par uker. Enklere kan det ikke gjøres. Det er derfor vi har innboforsikringer. Jeg har brukt dette selv på pc og fikk erstatning etter 1 uke med fratrekk for egenandel og avskrivning selvsagt. rbhelle Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 fikk liv i pc-en nå i helgen. lukter litt kaffe av den, det er langt fra det værste som kunne skjedd... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 en kompis av meg veltet pepsi over laptop'n sin på tg.. ikke artig da han ikke turte å starte den før han kom hjem :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå