violator Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei Har et litt dumt spørsmål, men må bare krype til korset og poste spørsmålet her: Og det er. Jeg har en HTPC hjemme (ikke ferdig) I den har jeg et Creative Soundblaster 5.1 Live kort i. Det finnes en lydutgang på den (den grønne hehe) men må jeg ha en "splitt" der, slik at jeg får plugget den inn i forsterkeren? Takker for gode svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du får kjøpt splittere mange steder (clas ohlson, elkjøp og expert). Om forsterkeren har "vanlige" runde plugger så skal du bruke en splitter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er det ikke snakk om vanlig minijack til RCA-kabel det er snakk om her da? Lenke til kommentar
Soulforged Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skag1 har nok rett, er ikke verre enn minijack->RCA kabel. Disse får du kjøpt i de fleste elektronikkbutikker. Lenke til kommentar
violator Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Da er det sikkert det jeg er ute etter. Får ta meg en tur på Clasohlson Takker og bukker. -V- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå