sogasg Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Når jeg starter Azureus og begynner og laste ned klikker pcen helt etter 15 min. Da kan jeg ikke bevege musen eller noe skjermbilde bare fryser helt, så må jeg bare holde inne av- knappen til pcen går av og starte den på nytt. Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan du si litt om pcen? Har du antivirus, antispyware og brannmur? Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker Norman Personal Firewall Norman antivirus (ikon nede i hjørnet) CounterSpy (ikon nede i hjørnet) PC-Spesifikasjon Prosessor (CPU) Intel Pentium 4 3,40GHz HT Minne (RAM) I GB RAM Grafikk-kort ATI RADEON X600 256MB Operativsystem Xp home Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du nyeste Java og Azureus. Hadde selv litt problemer med programmet til jeg oppdaterte. Etter det har det være bra. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Har akkurat oppdater til det nye. Men ikke til det nye java jeg skal prøve det og se om det hjelper. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Har du nyeste Java og Azureus. Hadde selv litt problemer med programmet til jeg oppdaterte. Etter det har det være bra. Takk for hjelpen det virker nå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå