akarno Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei. Da jeg var ferdig å spille i går kveld, slo jeg av PC'en som vanlig, jeg hadde ikke gjort noe spesiellt med PC'en dagen før, bare spillt etc... Da jeg kom hjem fra skolen i dag, trykket jeg pc'en på, den startet som vanlig i 5 sec, så virket det som den "stoppet". Viften går, men ingen andre lyder som jeg kan høre.. Og den velkjente "pip" lyden som vanligvis er under oppstart kom ikke. Skjermen lyser gult, som om den er i hvilemodus! Har ingen anelse hva det kan være Skal på LAN i kveld, så det haster Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Ok, en liten update... Jeg fant ut at det var BIOS'en, så jeg restartet den. jeg gadd ikke stresse med floppy greiene (did not find floppy deivice elns), så trykket meg forbi det (f1). Jeg kom inn i windows og tastaturet funket ikke. restartet maskinen, men da jeg tok den på kom en heavy pipelyd. prøvde å restarte biosen en gang til, samme driten. Gikk da inn og fikset floppy greiene. og her sitter jeg. på min egen maskin igjen... Så var det å restarte maskinen nå da... og håpe på at det funker da Wish me luck Edit: Back etter en velykket restart. Takker alle vennene mine på MSN for hjelp Endret 3. juni 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå