Hotel Papa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heisann! Jeg lasta ned et Weapon skin til Counter strike source fra csbanana.com... Men så fant jeg ut av at det var litt annerledes enn det var med 1.6, noen som kan si meg hvor jeg skal legge de forskjellige filene?? -håper på svar- Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er ikke helt sikker.. men jeg tror det bare er å legge dem inn her: Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike source\cstrike\materials Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei! Du må legge skinsa på: C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\counter-strike source\cstrike Kommer jo selvsagt an på hvor du har spillet da, men de må legges inne på cstrike mappa.... og hvis ikke det går så legg de in på counter-strike source mappa! Endret 3. juni 2005 av Nessi Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Edit: ingen av de måtene funker:S Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Edit: ingen av de måtene funker:S 4288546[/snapback] C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\counter-strike source\cstrike\materials\models\weapons Legg dem inn der! Hvis du ikke Har en mappe som heter Weapons i models lag det..! Hvis dette ikke funker sjekk ut Denna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå