Rogon Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har dette korte Gainward Men når jeg kjører cs får jeg bare 60fps, som droper til 30-40 hele tiden. Jeg hadde bedre med Ti4200 Noen som vet om man skal ha noen spesiele instillinger? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du gjort noe med driverne? Nvidia-driveren i Windows er gammal. Lenke til kommentar
Rogon Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Har instalert den driveren som er med på kortet Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Høres ut som 60Hz skjerm i kombinasjon med VSYNC og kanskje manglende GART driver også. Løsning: - Slå av VSYNC - Installer chipset-drivere for hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Håpet noen skulle prøve seg med at CS er noe av det mest ekstreme og moderne man kan finne av spill i dag. Så om man får 60 fps får man nesten for mye. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Last også ned nyeste driver fra www.nvidia.com - mer enn ofte er driverene som følger med skjermkortet utdaterte for lenge siden. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Håpet noen skulle prøve seg med at CS er noe av det mest ekstreme og moderne man kan finne av spill i dag. Så om man får 60 fps får man nesten for mye. Haha ja, 30fps = silky smooth!!! Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 liker ikke anet enn 100fps og 100 hertz jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå